BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Lån til ny bil - Hvorfra skal man vælge?

Mikkel Kvist

Mikkel Kvist
bruger siden
09-11-2016

09-11-2016 kl. 21:50

Hejsa,

Sidder og skal til at erhverve mig en ny bil, og er i den sammenhæng nødsaget til at tage mig et billån. Men vil gerne være sikker på, at jeg tager det bedste og hermed billigste, for at det kører som det skal. Hvad vil I råde mig til at gøre? Har f.eks. kigget på pengeinfo.dk/billån, hvor der er mange fine muligheder, men hvad er bedst? Er ikke helt så erfaren med billån, så hvis en der er noget hjælp at hente, må I meget gerne skrive! Tak på forhånd

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Olsen

Henrik Olsen
bruger siden
22-06-2016

10-11-2016 kl. 09:59

Hvis det er en fabriksny bil, og det er en Toyota, så kører de pt. en kampagne året ud med en rente på 0%. Det må da være blandt de billigste lån.

Anders Christensen

Anders Christensen
bruger siden
13-02-2011

11-11-2016 kl. 20:09

Henrik Olsen

bruger siden
22-06-2016

skrev:
Hvis det er en fabriksny bil, og det er en Toyota, så kører de pt. en kampagne året ud med en rente på 0%. Det må da være blandt de billigste lån.

Året ud, altså til og med næste måned?

A. S.

A. S.
bruger siden
19-10-2008

15-11-2016 kl. 22:49

Jeg har brugt Diba Billån 2 gange. Supertilfreds med dem.
Billånet kan underskrives online med Nem Id.

Jan Gregersen

Jan Gregersen
bruger siden
01-04-2005

16-11-2016 kl. 12:04

Hypnotisøren Klaus

bruger siden
16-11-2016

skrev:
Hej Anders,

Nej, der er 0 % i rente, men ÅOP på 3,23 % i hele lånets løbetid. Tjek det ud her: https://www.toyota.dk/promotions/toyota-banker-bankerne.json?WT.ac=%2Fpromotions%2Ftoyota-banker-bankerne.json

ÅOP afhænger af prisen på bilen.
Man betaler et fast oprettelses gebyr på kr. 10.720,-. Uanset om det er billigste Aygo eller dyreste Prius eller RAV4.
Køber du en bil til 400K kr, bliver åop 0,8%
http://www.hvilkenbil.dk/aarets-tilbud-koeb-ny-toyota-til-0-procent-i-rente/

Krav:
Du skal lægge 20% i udbetaling.
Bilen skal være ny.
Bilen skal være på lager i Dnamrk.
Bilen skal leveres i år. dvs senest 30-12-2016.

René Riewerts

René Riewerts
bruger siden
21-04-2008

17-11-2016 kl. 11:48

Hej Mikkel.

Umiddelbart er det et svært spørgsmål at svare på, da vi ikke ved under hvilke forudsætninger du skal købe bil.

er det en fabriksny bil du skal købe eller en brugt?
køber du fra en forhandler eller hos en privat?
Alder på bilen såfremt den er brugt spiller også ind, samt hvilket mærke.

Uanset hvad så sammenlign altid månedlig ydelse, ÅOP, rente (fast eller variable) og løbetid inden du vælger et finansieringsselskab.

Mvh.

René

Henrik Bach

Henrik Bach
bruger siden
19-06-2016

22-11-2016 kl. 13:28

Hvis en forhandler vil give lidt køb på deres del af et oprettelsesgebyr, så kan eksempelvis Santander være et godt bud. Jeg blev positivt overrasket ved bilkøb i sommer.

Frida Bronx

Frida Bronx
bruger siden
15-09-2017

15-09-2017 kl. 10:15

Mikkel Kvist

bruger siden
09-11-2016

skrev:
Hejsa,

Sidder og skal til at erhverve mig en ny bil, og er i den sammenhæng nødsaget til at tage mig et billån. Men vil gerne være sikker på, at jeg tager det bedste og hermed billigste, for at det kører som det skal. Hvad vil I råde mig til at gøre? Har f.eks. kigget på pengeinfo.dk/billån, hvor der er mange fine muligheder, men hvad er bedst? Er ikke helt så erfaren med billån, så hvis en der er noget hjælp at hente, må I meget gerne skrive! Tak på forhånd

Hej!

Fandt du nogensinde ud af hvilket lån der var bedst? Jeg sidder nemlig i samme situation nu og prøver at skabe mig et overblik. Jeg forsøgte med dit link men det virker ikke. Jeg prøvede derfor at google lidt selv.

Jeg faldt over denne side: https://www.mikonomi.dk/penge/billaan og det ser umiddelbart fornuftigt ud men kunne godt tænke mig at høre jeres forslag?

Vh

Frida

Maria Hansen

Maria Hansen
bruger siden
12-10-2017

12-10-2017 kl. 16:14

Nå, jeg tror faktisk, at siden er god, jeg plejer også at kigge på https://www.coolfinans.dk
men jeg er ikke helt så erfaren med billån

Mark Andersen

Mark Andersen
bruger siden
14-08-2014

10-03-2018 kl. 15:50

Der er mange gode forslag omkring det bedste billån.
Mange forhandlere bruger selskabet Santander til af give en ofte meget attraktivt tilbud på finansieringen af bilen. Renterne kan se meget lave ud. Dog er det min erfaring, at det bedre kan betale sig at gå en tur i banken, da den effektive rente ofte bliver lavere. Siger banken nej til at belåne bilen er det muligt at låne pengene uden at skulle en tur i banken. Prøv evt. siden www.tjek-laan.dk som giver overblik over de billigste renter hvis du ikke kan låne i banken.

Dette indlæg blev 10-03-2018 15:50 redigeret af dets forfatter.

ole edslev

ole edslev
bruger siden
23-03-2008

10-03-2018 kl. 18:28

Santander Bank er kun online
de giver ikke meget i renter for mit vedkommende 0,09%
men det er bedste bud til mig

Carsten Jensen

Carsten Jensen
bruger siden
31-05-2018

31-05-2018 kl. 14:01

Jeg har brugt https://www.xn--lnio-qoa.dk/billaan/ tilbage i april og har været meget tilfreds. Købte en brugt bil og det fungerede helt fint.

Dette indlæg blev 31-05-2018 14:01 redigeret af dets forfatter.

K S

K S
bruger siden
31-05-2018

31-05-2018 kl. 22:16

Se blot fra ovenstående reklamestunt.

Varde Bank tilbyder meget favourable billån for tiden med fast rente på blot en halv procent.

Christina Larsen

Christina Larsen
bruger siden
04-06-2018

04-06-2018 kl. 14:22

Du kan måske gøre brug af https://kassekreditten.dk/billan/ til f.eks. udbetalingen af en lidt dyrere bil?