BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Ingen nærlys

Dan V

Dan V
bruger siden
11-07-2017

11-07-2017 kl. 16:10

Hej alle. Jeg er den lykkelige ejere af en Picasso xsara fra 2005. For et stykke tid siden slukkede jeg bilen gik ud og låste den så opdagede jeg at lyset ikke var slukket ( kørelyset) efter at have siddet og drejet på lysknapoen så slukkede det. De næste dage kunne jeg starte bilen og vente lidt så tændte lyset og når jeg slukkede bilen så slukkede lyset også. Efter nogen dage med lys der drillede virkede det som det skulle pyha det var godt tænkte jeg.
Nu er den helt gal for alt virker på bilen undtaget nærlyset og kørelys der er fjernlys på og baglys osv men ingen nærlys. Jeg fik at 3 mekanikker af vide at jeg skulle skifte kompikontakten så det gjorde jeg og det hjalp ikke noget som Helst. Der har været computer på den og den viste at alt virkede. Er der nogen som har et rigtigt godt bud på problemet. ( der er skiftet pærer og sikringer)
På forhånd tak

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørn Arnesen

Jørn Arnesen
bruger siden
20-11-2010

11-07-2017 kl. 19:35

Jeg har desværre ingen løsning, blot mange egne samt bekendtes dårlige erfaringer med ældre fransk automobilers elektronik. For at sige det rent ud, skal du ikke forvente elektronikken virker 100 % i ældre franske biler.

Henrik Pedersen

Henrik Pedersen
bruger siden
04-12-2017

04-12-2017 kl. 09:30

Hej. Har du fundet en løsning. Min bil samme årgang og model har lige lavet præcis samme nummer som din bil?
mvh
Henrik

Html.RenderPartial(MVC.Navigation.Shared.Views._bilbasenHeaderScriptsBundle);