Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvor kan man købe fine brugte/"nye" biler til max 150,000 kroner?

Frederik B

Frederik B
bruger siden
30-09-2021

30-09-2021 kl. 09:58

<span>Hejsa! </span><span></span>

<span>Jeg er på udkig efter en ny bil, dog er budgettet ikke det helt store (150,000 kroner) og jeg har kigget rundt omkring men synes ikke rigtig jeg finder noget i den prisklasse.</span>

Jeg er egentlig bare på udkig efter en bil hvor jeg ikke har en stor risiko for at få store reparationer som jeg var med min nuværende brugte bil... Jeg kan godt lide en bil der er fin at køre i, det gør ikke at den har noget "fancy" udstyr! Den må også gerne være behagelig at kører i.

<span>Jeg ville hører om der var nogen af jer der kunne anbefale et sted hvor de har fine brugte biler, altså et sted man kan stole på eller et sted hvor der er "nye" biler (behøves ikke at være en 2021 model) men bare en ny bil der ikke har kørt ret meget eller slet ikke.</span>

<span>Budgettet er som sagt 150,000 </span><span></span>

<span>Takker mange gange på forhånd!</span>

Dette indlæg blev 30-09-2021 10:08 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik P

Henrik P
bruger siden
06-01-2004

30-09-2021 kl. 15:57

Hej Frederik.

Det er ikke så konkret, det du Beder om, ud over du vil have en "ny" bil til en bruget bils pris (ja, sådan læser jeg dit indlæg)

Der er i øjeblikket stor mangel på nyere brugte biler, hvilket har resulteret i prisstigninger og forholdsvist lavt udbud.

99% af alle biler der er til salg i DK, er på Bilbasen, kan du ikke finde noget det, så er det måske fordi dine krav ikke kan imødekommes.

Vedr. Anbefaling af forhandler, så går du sjældent galt i byen ved den aut. forhandler af det mærke du kigger på, alternativt en stor brugtvognsforhandler der får ok bedømmelse på trustpilot.

Dette indlæg blev 30-09-2021 17:59 redigeret af dets forfatter.

Esben Tronstrøm

Esben Tronstrøm
bruger siden
15-02-2017

30-09-2021 kl. 23:26

til dit budget og ny bil er det modeller som c3 (udvidet garanti kan tilkøbes )
pegøj 206 evt Corsa
i10
kia picanto du vil finde

Magnus Andersen

Magnus Andersen
bruger siden
06-10-2021

06-10-2021 kl. 13:00

Hej,

I forhold til dit budget, så oplever jeg selv tryghed hos Krogsgaards Biler (Toyota) i Rødovre. En Toyota er et godt bud på en driftsikker bil, som nærmest kan køre på olivenolie og 3 hjul.

Fx en hybrid - Auris eller Yaris er et rigtig fornuftigt køb og kan købes brugt, men relativt ny for dit budget eller mindre.

Der er garanti på hybridmotoren i 10 år hos dem, mener jeg.

De kan hjælpe med lån, men ellers vil jeg prøve https://xn--autolnet-e0a.dk/billaan (auolaanet.dk).

De bedste hilsner

Magnus