Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Har Volkswagen mistet data eller haft et sikkerhedsbrud

Jesper  J

Jesper J
bruger siden
07-05-2007

20-03-2020 kl. 14:20

Hey,

Jeg søger andre "We Connect" brugere - i aftes modtog jeg en mail om at min bil var "deaktiveret"...dvs app + Car Net holdte helt op med at virke. Web portalen kan jeg heller ikke logge ind i længere. Supporten påstår at de har lavet noget server vedligehold og henviser til "security concerns". Jeg synes det lugter LANGT VÆK. Udover det faktum at de måske har slettet samtlige historiske data + profil omkring min bil.

Har andre hørt eller set noget?

Jeg har oprettet en tråd på https://www.speakev.com/threads/we-connect-carnet-portal-suddenly-deactivated-reset.149154/ omkring det også - jeg har dog ikke hørt noget fra nogen endnu.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Palle Stig Nenser

Palle Stig Nenser
bruger siden
22-05-2019

20-03-2020 kl. 17:32

Netop derfor gider jeg det ikke. Jeg bruger det ikke, selvom muligheden er der. in VW er til at køre i, ikke et gadget. Og så gider jeg i øvrigt ikke at overvåges og måles.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

21-03-2020 kl. 10:57

Så Palle ville foretrække en golf 2 fremfor en nymodens æske med alverdens sikkerhedssystemer: ABS, sikkerhedsseler, automatisk opbremsning, servostyring etc.

Palle Stig Nenser

Palle Stig Nenser
bruger siden
22-05-2019

21-03-2020 kl. 19:26

J R

bruger siden
13-12-2013

skrev:
Så Palle ville foretrække en golf 2 fremfor en nymodens æske med alverdens sikkerhedssystemer: ABS, sikkerhedsseler, automatisk opbremsning, servostyring etc.

Sikke noget vrøvl. Det har da intet med hinanden at gøre. Alle de ny sikkerhedssystemer er gode og er især glad for addaptiv fartpilot. Blot gider jeg ikke "minVolkswagen" . Det rager ikke værkstedet hvordan og hvor jeg kører. Og helt ærligt har jeg ikke behov for, at kunne se på min mobil, hvor meget benzin der er på eller om jeg har husket at låse.

Jesper  J

Jesper J
bruger siden
07-05-2007

23-03-2020 kl. 06:57

Jeg vil slet ikke forholde mig til jeres irrelevante ævl.

Til andre: Problemet blev løst, og det havde absolut intet med sikkerhed at gøre, og intet data blev tabt.