Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d til salg

Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
ABS-bremser, Servo Teknik: 2.498 cc. – 6 cylinder inline. 106 hk. Baghjulstræk. 4 gear manuel – gear. Beskrivelse: TR6 er Triumphs mest succesfulde sportsvogn, produceret i perioden 1968-1976. Designet af Karmann. Denne vogn er hjemtaget fra USA i 1990’erne,solgt til tyskland og herefter totalrenoveret med originale dele.Jeg har haft bilen de sidste 15 år dette er en ældre renovering,, og mange nye dele. Fremstår mekanisk og kosmetisk i pæn stand. . En sjælden mulighed for at erhverve sig en ægte Engelsk sportsvogn i Racing green. tr6 eren leveres nysynet ,så kan du køre de næste 8 år til næste syn.
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
-
-
100.000
1970
154.000 kr.
København
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Modelårg. 1971, benzin, åben, 2.6L, 2 døre, 13 km/l, 180 km/t, Bordeaux, Km 30000, Cabriolet, Gennem renoveret TR6. Motor, undervogn, alt hvad der kan skilles af er sandblæst og metalliseret/malet. Motor renoveret med nye stempler, motorblok, plejlstænger, fabriksny krumtap, lejer, ventiler, knast og vippetøj, olie pumpe, forkæde og tandhjul. Der er 19 rækkers olie køler med termostat på motor og high power starter. Gearkassen (med Overdrive) er pakket om og nye lejer i overgear. Nye lejer og pakninger i bagtøj, undervogn er renoveret med nye bøsninger, støddæmpere og fjedre, samt hjul lejer. Der er nye tæpper i vognen og nyt instrument panel. Alt virker, starter altid. Der er dokumentation på alle køb og omfattende billed dokumentation på renoveringer. -- Vinter opbevaret i opvarmet hal. Altså en vogn der er klar og i tip top stand. Billeddokumentation og ydeligere info, ring. Se omtale her: https://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_TR6
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
-
-
1.000
1971
180.000 kr.
Vestjylland
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Triumph TR6, 2,5 Cabriolet, Benzin, 1971, km 60000, blå, 2-dørs, NEDSAT Produceret okt 1970 og solgt i USA 1971. Import til Tyskland i 1988 og indreg i 1991. 6 cyl. rækkemotor ombygget til blyfri i 1993. Import til DK i 2015. Opgraderet med nyt bagerste støddæmperophæng, rustfri manifold og dobbelt udstødning, elektronisk tænding, nyt instrumentbord og trærat, ny generator, ny motorophæng, nyt batteri, karburator serviceret med nye nåle og pakninger, nye Pirelli P1 dæk, nye håndlavede tændkabler og vigtigst af alt ingen rust. Bilen har en fantastisk lyd fra de 6 cylindre i kombination med den dobbelte udstødning. Farve: royal blue
-
-
60.000
1971
165.000 kr.
Østjylland
Privat
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Triumph TR6 Overdrive 1973 Virkelig Flot Eksemplar Bilen Står Flot I Lakken Samt Er Yderst Velkørende Med El Overdrive Som Gør Køreoplevelsen Endnu Bedre. Bilen Leveres Med Kaleche Og Hardtop (Yderst Sjælden) Der Er Brugt En Del Penge På Vedligeholdelse Samt Fornyelse Af Div. Dele Gennem De Senere År. Stel Nummer: CF11153U Speedometer Viser: 30320 Miles Sidst Veteran Synet I DK: 22.07.2020 Seneste Registrerings Nummer I DK: DH58773 Sælges For Kunde
-
-
48.192
1973
169.000 kr.
Syd- og Sønderjylland
Sælges for kunde
Forhandler
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Husk Vi Tilbyder Finansiering Af Alle Biler Også Veteranbiler Gennem Santander, Triumph TR6 Er En Sportsvogn Bygget Af British Triumph Motor Company Mellem 1969 Og 1976, TR6 Blev Introduceret I Januar 1969 Og Produceret Indtil Juli 1976, Modellen Blev Produceret I 2 Udgaver En Karburatormodel Som Blev Solgt Til Det Amerikanske Marked Og En PI Model Med Indsprøjtning Til Det Europæiske Marked, Her Er Tale Om En Karburatormodel Fra 1974 I Den Sjældne Farve Maple Som Kun Blev Produceret I 1974, Særdeles Flot Og Velkørende Bil, Kontakt Os Gerne For Yderligere Info.
-
-
118.000
1974
219.900 kr.
Østjylland
Forhandler
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Veteranbil I Fin Stand Ude Og Inde. Speedometer Står På 4.000 Km. Formentlig 104.000 Km. Kaleche Har Et Par Små Revner. Sælges Uden Klargøring Som Afhentnings Tilbud Evt. Bytte Med Anden Bil Eller Campingvogn, Ring På Tlf.: 42 30 06 56
-
-
4.000
1971
125.000 kr.
Syd- og Vestsjælland
Engros/CVR
Forhandler
Vi fandt også andre Triumph TR6 i hele landet. Se alle 7 Triumph TR6 i hele landet
Triumph TR6 2,5 PI Cabriolet 2d
6-Appeal Under Hjelmen… Man Kan Vel Egentlig Ikke Tale Om Britisk Fuldblod – Det Er Der Vist Ikke Noget Der Hedder, Men Hvis Man Kunne, Er Triumph TR6 Helt Klart I Den Kategori. Datidens Førende Engelske Bilmagasin The Autocar Kaldte Den ’The Last Of The Real Sportscars’ I Den Prisklasse Og De Havde En Pointe. Siden TR6, Er Det Gået Støt Tilbage For Britiske Sportsvogne Og Der Er Faktisk Kun Morgan, Caterham Og Mclaren Tilbage Som Britiske. Alle De Andre Er Købt Af Udlandet, Og Triumph Solgte Deres Sidste Bil I 1984… Det Var Faktisk Ikke Engang Briter Der Grundlagde Triumph I 1885 – Det Var To Tyskere; Bettmann Og Schulte! Og Det Var Også Et Tysk Designbureau Der Tegnede De Firkantede Streger Til TR6: Stylingen Blev Nemlig Udført Af Karmann. Triumph Motor Cars Havde Et Begrænset Budget Til Udviklingen Af TR6, Og Selvom TR6 Så Meget Anderledes Ud End De Tidligere TR4/TR4A/TR250 Og TR5, Var Det Samme Chassis, Motor, Understel, Døre, Forrude, Og Meget Andet. Uafhængig Affjedring På Alle Hjul Med Skiver Foran Og Tromler Bagerst. Alle TR6'ere Har Triumphs 2,5-Liters Straight-6-Motor, Med En Fire-Trins Manuel Gearkasse. Et Elektrisk Overgear Fremstillet Af Laycock De Normanville Var Tilgængelig Som Ekstraudstyr, Og Det Har Dette Eksemplar Heldigvis. Væsentligt For Denne Vogn Er, At Den Ikke Er Fra USA, For Derovre Gjorde Emissionsregler Det Vanskeligt At Holde Den Høje Ydelse På 150 Heste, Og Triumph Var Nødt Til At Genindføre Almindelige Karburatorer Og Andre Ændringer, Så Ydelsen Kom Helt Ned På Kun 104. Men Denne Bil Er Europæisk, Og Har Kun Kørt I Tyskland Og Senere Herhjemme, Så Den Er På Alle Måder Den Helt Rigtige… I Hele Produktionsperioden Frem Til 1976 Kom Der Knap 100.000 TR6’Ere. Heldigvis Er Der Nogen, Der Har Bevaret En Del Af Disse Smukke Og Fine TR6’Ere, Og Det Er Der En Årsag Til: TR6 Ser Ud Som- Og Kører Som Det Den Er: En Ægte Klassisk Engelsk Sportsvogn. Den Har Alle De Kvaliteter Der Skal Til I Form Af Elegant Design, Træ Og Læder Og Først Og Fremmest Brutal Styrke. Dette Eksemplar Er En Af De Rigtig Tidlige TR6’Ere. Modellen Blev Præsenteret I 1968 Og Dette Eksemplar Er Fra 1970, Og Den Er Med Indsprøjtning - Ikke Med Karburator. Denne Tidlige TR6 Er Stort Set ”Den Eneste Convertible En Mand Kan Køre” Siger James May – I Hvert Fald I Den Klasse, Og Hvad Er Bedre End Vinden I Håret På En Sommerdag På Landevejen! Klubmiljøet Omkring Triumph TR6 Og Dens Mindre Brødre Er Effektivt Og Hjælpsomt, Og Skulle Du Stå Og Mangle En Reservedel, Er De Lette At Finde. Dette Eksemplar Er Utrolig Flot Og Kører Som En Drøm. Motor 2498Cc, Rækkesekser, 12 Ventiler, 150Bhp, 5500Rpm, 143 Lb. Ft Torque. Tophastighed 190 Km/H. 0-100 Km/H 8.2 Sekunder Km Aflæst 88.000
-
11,9 km/l
0
1970
199.900 kr.
København
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google