Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Triumph Spitfire til salg

Læs anmeldelser fra
8 Triumph Spitfire-ejere
3,6
Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Årgang
Pris (kr)
Triumph Spitfire 2,0 MK. III 2d
Bemærk Bilen Står I Odense, Bilen Er Bygget På En MKIII Og En GT6 MKIII, Begge Biler Værende Danske Biler Fra Ny Den Er Bygget Af Den Danske Racerkøre Jens Konradsen Tilbage I 2000, Der Er Lige Monteret Seler, Ny Generator, Ny Kobling Samt Slavcylinder, Pæn Kaleche, Fin Velkørende Bil, Ring For Info
-
-
94.000
1969
89.900 kr.
Østjylland
Forhandler
Vi fandt også andre Triumph i hele landet. Se alle 10 Triumph i hele landet
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
88000 Miles, 15" Originale Alufælge, Manuelt Gear, Ikke-Ryger, Tidligere Ejer Har Haft Bilen I 23 År, Kaleche I Fin Stand, Tonneau Og Hood Stowage Cover Følger Med Til Bilen, Bilens Originale Owners Manuel Medfølger, Skal Prøves Og Høres - Der Kommer En Formidabel Lyd Fra Den 6 Cylinderet Række Motor, Sælges For Kunde, Kommissionssalg - Uden Garanti
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
-
-
88.000
1974
115.000 kr.
Østjylland
Engros/CVR Sælges for kunde
Ny annonce
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Fin Og Meget Original Bil, Mange Nye Dele Monteret, Meget Velkørende Bilring For Info
-
-
0
1973
149.900 kr.
Østjylland
Forhandler
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Velholdt Triumph sælges pga. familieforøgelse, og udvidelse af firma. Bilen står eftersigende i original lak, og har få skader/rust i lakken. Undervognen er ligeledes meget velholdt. Bilen kører godt, med godt olietryk, fine køreegenskaber, fin motorgang og god lyd. Bilen er nysynet i Juli 2017, så holder syn til 2025! I forbindelse med syn er bilen gennemgået af lokal veteranbilværksted, hvor karburatorer, undervogn mv. er justeret + diverse bremser osv. gennemgået. Bilen er eftersigende (fik jeg fortalt af tidligere ejer) importeret af en mand i Sønderjylland, hvorefter jeg så er 3. ejer af bilen her i DK. Bilen skulle være importeret fra Californien, hvilket kan forklare den pæne stand i lak og undervogn. Er til salg for prisen i 14 dage endnu, ellers sættes den til salg til foråret igen, for lidt mere. ;-)
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
-
-
0
1969
139.000 kr.
Østjylland
Privat
Triumph GT6 2,0 Coupé 2d
Triumph GT6, 2,0 Coupé, Benzin, 1968, grå, 2-dørs, Ombygget Triumph GT6 mk 2. Sølvgrå. Bagende fra Spitfire mk.3 så det nu er en cabriolet.Med elektrisk Overdrive. Velholdt, ingen rust og en 6 cylindret 2 L motor, der spinder. K&N luftfiltre (2008) Flotte velholdte Trådfælge, også på reservehjul. Sæder fra en Triumph 1500 istandsat for 5 år siden med nyt vinyl og polstring, fremstår uden skrammer eller slid. Flot sort Canvas Kaleche. Fuld service og justeringer af ventiler, bremser etc. foråret 2016. Altid opbevaret i tør garage og kun kørt i fint vejr i sommerhalvåret. Synet Aug 2015. Skal først synes igen i 2023
-
-
0
1968
104.500 kr.
København
Privat
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Se Den Fulde Beskrivelse Af Denne Usædvanlige TR6 På Vores Hjemmeside Stelvio. Dk
-
-
0
1974
249.000 kr.
København
Forhandler
Triumph TR7 2,0 Convertible 2d
1981 Triumph TR7 Denne Vogn Fremstår I Flot Stand Og Er Velkørende, Kabinen Er Den Originale, Lakken Fremstår Stadigvæk Flot Blank. Stelnummer: TRADJ8AT211324 Speedometer Viser 59435 Uden Garanti Seneste Reg Sælges For Kunde
-
-
35.000
1981
89.000 kr.
Syd- og Sønderjylland
Engros/CVR Sælges for kunde
Forhandler
Triumph TR3A 2,0 Roadster 2d
Total Restaureret, Top Stand, Chrom Trådhjul, Tandstangsstyring, Dokumentation For Renovering, Dett Bliver Næppe Flottere, Ring For Info
-
-
60.000
1960
Ring
Østjylland
Forhandler
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Importeret Fra USA I 2008, Kalechen Er Som Ny! Bilen Står I Original Lak.
-
-
116.000
1974
159.159 kr.
Syd- og Sønderjylland
Forhandler
Triumph 1800 1,8 Roadster 2d
I 1944 Købte Den Daværende Chef For Standard Motor Company, Sir John Black Et Konkursramt Triumph Og Resterne Af Deres Fabrik Som Luftwaffe Havde Forvandlet Til En Dynge Murbrokker. Året Efter I Sommeren 1945 Havde Man Allerede Prototypen Til Den Meget Karakteristiske Triumph Roadster I Test På De Engelske Veje. Roadsteren Dannede Bindeleddet Mellem Triumphs Ganske Succesrige Førkrigssportsvogne Som Gloria Og Dolomite Og Efterkrigstidens TR-Serie. Roadsteren Lignede Med Sine Store Forlygter, Det Høje Opretstående Kølergitter Og De Store Svungne Skærme En Typisk Førkrigsbil. Motoren Var En 1776 Cc Standard Motor Og Gearkassen 4-Trins Med Synkronisering Af De 3 Højeste Gear. Interiøret Var Ganske Luksuriøst Med Brug Af Rigeligt Træ Og Uldtæpper. Bilens Noget Svulstige Bagende Gav Plads Til En Af De Mere Kuriøse Og Praktiske Detaljer, Nemlig Svigermorbagsædet Komplet Med Eget Opklappeligt Vindspejl. Med Kun I Alt 2.501 Producerede 1800 Roadstere I De 3 År Bilen Var I Produktion, Er Der Tale Om En Ganske Sjælden Triumph. Kendt Blandt Et Lidt Større Publikum Blev Bilen Først Da John Nettles I Rollen Som Bergerac I TV Serien Af Samme Navn Om Detektiven På Kanaløen Jersey Kørte Triumph Roadster. Den Tidlige 1946 Årgang Her Har Haft Et Par Danske Ejere Efter Den Kom Fra Sverige, Hvor Den Angiveligt Er Blevet Restaureret For År Tilbage. Standen Er Stadig Fin Og Bilen Velfungerende. Triumph's Roadster Har En Mindre, Men Trofast Skare Af Tilhængere Der Værdsætter Bilens Sjældenhed Og Ikke Mindst Dens Finurlige Design.
-
-
0
1947
285.000 kr.
København
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google