Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Porsche 911 til salg i København S

Læs anmeldelser fra
24 Porsche 911-ejere
4,2
Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Porsche 911 2,0 T Coupé 2d
Porsche 911 T – Født I Zuffenhausen I 1969 – Har Nydt Livet Lige Siden. I De Foregående 14 År Har Denne 911 Udført Sine Daglige Gøremål I Og Omkring København Med Samme Danske Ejer Siden 2007. 2009: Porsche Centrum I Køge, Under Kim Clausens Ledelse. Renoveret Motor Samt 915 Fem-Trins Gearkasse Monteres. 2014: Lars Schönemann: Motoren Opjusteres Med Nyrenoverede Topstykker, Lejer Og Mahle-Stempler. I Den Forbindelse Monterede Man Et Komplet Oliekølersystem Fra En 911 3,2 G-Model. 2016/17: Komplet Adskilt Og Nut-And-Bolt Gennemrenoveret I Samarbejde Med Porsche Klassik-Specialist Promotor I Køge, Hvor Man Bl.A. Opdaterer Styrestænger, Krængningsstabilisatorer, Torsionsstænger Og Monterer Billstein Nordschleife-Affjedring. Samtlige Undervognskomponenter Blev Glasblæst Og Pulverlakerede, Alle Bolte, Skruer Og Skiver Syrebehandlede Og Kromatiserede. Interiøret Er Bevaret I Temmelig Original Stand, Foruden Recaro-Sportssæder Og Cocomats, Med Fabriksleveret Radioenhed, Loftsbeklædning, Læder, Dørhåndtag, Pedaler, Instrumentskiver, Bagsæder Og Det Originale Slanke Rat. Det Er Ikke Til At Overse, At Den Her 911 Fremstår 1969-Periodekorrekt – Men Gennemgribende Istandsat Med Øje For Selv Den Mindste Detalje, Med Opdateringer Og Rettidige Forbedringer. Man Nyder I Sidste Ende Godt Af En Meget Lineær Køreoplevelse Med En Robust Undervogn, Affjedring, Styretøj, Kraftlevering, Balance Og Opbremsning. Den Her 911 Kan Bruges Hver Dag Og Hele Året Rundt. Kontantpris: DKK 790.000 Inkl. Moms Og Dansk Registreringsafgift.
Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d Porsche 911 2,0 T Coupé 2d
-
-
96.000
1969
790.000 kr.
København
Porsche 911 2,0 Coupé 2d
Det Her Er Formegentlig Det Bedste Indenfor 911'Eren Og Fra Denness Generation - Dertil Med HTP FIA Class GTS 11-Godkendelse Valid Indtil December 2028. Dermed Giver Denne 911 Fra 1965, Dig Direkte Adgang Til De Mest Respekterede Og Værdsatte Historiske Racerløb Som Den Moderne Verden Har At Tilbyde.  I 1965 Startede Produktionen Af Denne Eksakte 911 - Og D. 11 Februar 1966 Blev Den Leveret Til Sin Første Ejer I Californien, USA.  Med Til Bilen Følger Certifikat Fra Porsche AG Dateret D. 20. September 2005. Certifikatet Dokumenterer Bilens Oprindelse And Autencitet. Bilen Er Komplet Matching Numbers - Gennemgribende Fra Døre, Karosseripaneler, Motor, Gearkasse Etc. Ingen Større Ulykker Eller Skader Har Været Påført Bilen Og Ethvert Panel Er I Vatter.  Tæt På 400 Timer Er Brugt I 2015/16 På At Skille Bilen Komplet Ad, Renovere, Male Og Samle Igen - Ingen Skrue Eller Møtrik Er Overset. Siden Renoveringen Har Bilen Kun Kørt Fire GP'er (Copenhagen Historic Grand Prix I 2016, 2017 Og 2018 Med Michael Christensen Og I 2019 Med Mikkel Mac. Bilens Nuværende Ejer Købte Bilen Via Porsche Racing Specialisten Roock I Tyskland I 2015. Bilen Har Totalt Været Gennem Renovering Og Forbedringer For Over EUR 250.000.  Gearkassen Er Ombygget Til En Short-Shift Enhed Hos Porsche Danmark I 2018.  Motoren Har Været Omfattende Genopbygget Hos Dual Motorsport - Dutch Engine Labratories: Http://Www.Duel.Nl. Dette Var I 2019 Og I Direkte Overensstemmelse Med Alle Gældende Regulativer. Bilens Output Er Cirka 200 Hestekræfter V. Test I 2019. Siden Dette Har Motoren Kun Kørt Det Enkelte CPH GP I 2019, Hvor Den Sluttede På En Fjerdeplads Og Var Eventet Højest Rangerede Porsche.  Yderligere Opdateringer Og Specifikationer: - Nye Ruder - Varme I Forrude, Resten I Lexan - Tilpasset Læder På Interiørdele, Dørpaneler Og Instrumentbord - Tilpasset Elektronik Inkl. Moderne Data-Skærm - Ny 110L Benzintank Inkl. Nye Slanger Og Tilførsel - Nye Sportssæder Fra Recaro Med Seler Fra Schroth Racing - Momo Alcantara Rat - Opgraderet Brandslukningssystem For Både Motorrum Og Kabine - Renoverede Originale Fuchs Fælge På Dunlop Racing Dæk - Gennemrenoverede Bremsekalibre  - Komplet Bur I Kabinen, Malet I Eksteriørfarve - Letvægtspedaler Og Fodstøtter Fra Javex - Nye Gummilister Overalt  - Short Ratio Gearkasse-Setup (Komplet ''Endurance'' Gearkasse Medfølger (Long Ratio) Kontantpris: DKK 2.737.000 Inkl. Moms (Ekskl. Registreringsafgift)
-
-
1.000
1965
2.737.000 kr.
København
Uden afgift
Forhandler
Vi fandt også andre Porsche 911 i København. Se alle 4 Porsche 911 i København
Porsche 911 3,0
ORIGINAL Porsche 911 CARRERA 3,0 - 1 Ud Af Kun 1.083 Producerede Coupé I 1976. (Der Blev Produceret Yderligere 1.463 Coupé I 1997 Model) 1976 Betyder Flere Ting For Porsche Entusiaster. Bilerne Blev Som En Verdens Nyhed Zink Galvaniseret Og Fik Den Længste Rustgaranti Nogensinde For Biler På Det Tidspunkt. Carrera 3.0 Er Placeret Mellem 911 Med 2.7 L Motor Og Den I Nye I Oktober 1974 Introducerede 930 Turbo. Denne Carrera 3.0 Har Sidstnævntes Motor Uden Turbo Og Dermed 200 HK (Mod 260 HK I 930 Turbo). Bilen Fremstår I Org. Farven Platindiamant Metallic Med Cognac Læder, Sportssæder, Org. Fuchs Fælge Og Fabriksmonterede El-Ruder Som Std. (Nyt I 1976). Bilen Er Kendetegnet Ved De Bredere Bagskærme Med Plads Til De Nu Bredere 215/60 Dæk Og Fælge. Undervognen Er Ligeledes Opgraderet Med Kraftigere Stabilisatorer Og Mere Sportsligt Indstillet Kapacitet. Fremstår I Superflot Stand Med Et Skønt Tidstypisk Udtryk. Er Netop Blevet Gennemgået Hos Pro Motor I Køge, Som Har Udført Diverse Forbedringer For Kr. 55.000 - Fakturaer Foreligger!
-
-
450.000
1976
575.000 kr.
København
Forhandler
Porsche 911 2,2 S Coupé 2d
Kompromisløst Gennem Renoveret 1971 Porsche 911S 2,2 Liter Bilen Har Været Totalt Adskilt Og Alle Pladedele Er Udskiftet Eller Bragt Tilbage Til Org. Rustfri Stand. Alt Er Blevet Glasblæst Eller Sandblæst, Hvorefter Alle Dele Er Epoxy Grundet Flere Gange. Herefter Er Bilen Blevet ”Sealed” Med Original Würth Undercoating. Undervognen Er Sprøjtet Med Det Samme Produkt Med Speciel Sprøjte For At Opnå Så Original Struktur På Bunden Som Muligt. Overalt Er Der Monteret Nye Lejer Og Alle Gummi Elementer Er Nye. Lakeringen Af Bilen Er I En Klasse For Sig, Hvor Den Først Blev Lakeret Med En Mørk Farve For At Synliggøre Evt. Issues. Derefter Er Den Igen Vandslebet Til Perfektion Og Lakeret I Porsches Originale Blod Orange (Blutorange) Lakfarve. Alle Forkromede Dele På Bilen Er Blevet Fuldstændig Adskilt Og Poleret Ned Til Rent Metal. Derefter Grundbehandlet Og Dyppet I Krom I En Gammeldags Proces. Kabinen Er Gennemrenoveret Og Bragt I Stand Som Ny. Det Omfatter Tæpper, Måtter, Sæder Mm. Alle Gummi Lister Og Filt Lister På Hele Bilen Er Udskiftet Motor & Gearkasse Har Ligeledes Været Totalt Adskilt Og Gennemrenoveret. Gearkassen Har Nye Lejer, Synkromeshringe Og Pakninger. Motorblokken Er Flugtboret, Topstykker Har Fået Nye Styr & Sæder. Alle Ventiler Er Gennemgået Eller Skiftet Til Nye. Der Er Monteret Nye Plejlstangs Lejer Og Hoved Lejer. Der Er Fræset Hellikoyl I Alle Cylinder Bolte Og Lavet Olie Bypass. Den Mekaniske Indsprøjtnings Pumpe Er Fuldstændig Renoveret Af En Tysk Specialist Og Der Suppleret Med Nye Spjældhuse (Mittelmotor). Der Er Monteret Ny Benzintank, Ny Brændstof Pumpe, Nye Slanger Og Alle Bremserør Er Gennemgået I Mindste Detalje Og Skiftet Til Nyt, Hvor Nødvendigt. Fælgene Renoveret På Samme Vis Som Resten Af Bilen, I Dette Tilfælde Hos En Fælg Specialist I Belgien Og Der Er Monteret Nye Dæk Og Originale Centerkapsler. Bremserne Har Komplet Renoverede Kalibre Og Nye Bremse Klodser. Efter Mere End 1.000 Timers Renovering Fremstår Denne Bil I Helt Unik Og Original Stand. Her Er Muligheden For At Erhverve Sig En Unik Klassisk Porsche 911 S, Der Ikke Har Kørt På Offentlig Vej Siden Arbejdet Blev Afsluttet. Pris Er Uden Dansk Registreringsafgift
-
-
1.000
1971
1.500.000 kr.
København
Uden afgift
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google