Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte NSU til salg

Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Ny annonce
NSU Prinz  1000L 2d
100% Original Bil, Første Ejer NSU Forhandleren I Thisted 1965 - 1996 Anden Ejer 1996 Til 2019, Kun Kørt 91.000 Km, Original Lak Og Absolut Rustfri. Bilen Er Aldrig Restaureret Men Altid Blevet Passet Og Plejet, Fremtræder Derfor I Meget Fin Stand Overalt. Original Instruktionsbog - Servicebog -Toldattest Samt Reg.Attest Fra 1965 Medfølger. De Originale Sorte Emalje Nummerplader AS54040 Som Bilen Blev Leveret Med Den 26.03.1965 Sidder Stadig På Bilen. Veteransynet I 2013, Holder Syn Til 2021. Her Får Man En Flot Og Velkørende Veteranbil Som Sjælden Udbydes Til Salg I Denne Originale Stand.
-
-
91.000
1965
109.800 kr.
Syd- og Sønderjylland
Forhandler
NSU Wankel Spider 0,5 Cabriolet 2d
Utrolig velholdt og enestående bil, som absolut skal opleves ! Én ud af KUN 2375 eksemplarer ! Ekstra renoveret motor/gearkasse medfølger. Total istandsat i 1994. Kørt man 10.000 km siden. Bilen har altid stået inde. Større historik samt værkstedsbøger og manualer omkring bilen medfølger, helt tilbage fra 1965. Original specialværktøj medfølger. Bemærk billede af Pokaler - 1 Stk vundet som flotteste bil af publikum.
-
-
103.000
1965
349.800 kr.
Nordjylland
Privat
NSU Prinz II 0,6  2d
Total renoveret i 2012 både karosseri og motor. Ekstra renoveret motor/gearkasse medfølger. Sælges for bekendt. Kontakt sælger Mona på +4527940843.
-
-
100.000
1959
94.800 kr.
Nordjylland
Privat
NSU RO80 2,4  4d
NSU RO 80, Årgang 1971. Sidste Syn 6. April 2017. Næsten Alt Er Nyt, Dog Har Motor Gået 30,000 Siden Ny. Bilen Står I Danmark Omkring Århus. Bilens Historie --------------- Een Kendt Ejer, Med Fuld Historik. Har Altid Stået Indendørs Under Gode Forhold. I 1984 Blev For Pålydende 125,000 Kr (32,880 DM) Indkøbt Disse Nye Originale Reservedele Fra NSU Fabrikkens Lager: Motor, Gearkasse, Bremser, Støddæmpere, Lejer, Udstødning, Ud- Og Indvendige Paneler, Skærme Og Forrude, Desforuden En Lang Række Forskellige Mindre Ting. Nye Ekstra Pynte-Lister Medfølger. Vort Værksted Har Bygget Bilen Op Og Monteret Samlige Disse Dele. Vognen Har Ikke Kørt Siden Genopbygning, Dog Har Motoren Kørt 30,000 Km (Men RO 80 Motorers Levetid Er Ca. 250,000 Km). Bilens Stand ------------ Bilen Er Mekanisk Som Ny, Har Kvalitets Lakering Og Ingen Tyk Rustbeskyttelse, Kun Tynd Olie På Bundens Udsatte Steder. Der Er Normale Lette Brugsspor På Interiøret, Men Vogen Har Altid Været Velholdt. Den Har Haft En Kofanger-Skade, Men Karrossen Har Aldrig Været Skæv Og Genoprettet. Vognen Kører Som Ny Og Er Køreklar Med Nyt Batteri, Gode Dæk Og Alle Væsker Skiftede. Alle Bilag Og Al Historik Medfølger. Om NSU RO 80 ------------ Med Wankel Motor Og Elegant, Strømlinet Karrosseri Skabte NSU En Model, Som Var Langt Forud For Sin Tid Og Som Idag Slet Ikke Fremstår Som 47 År Gammel. Den Er Absolut Heller Ingen Sinke På Landevejen. Rotations Motoren Giver En Lydsvag Og Vibrationsfri Turbine-Fornemmelse Under Kørsel, Næsten Som En El-Bil, Bortset Fra Dens Ret Dårlige Brændstoføkonomi (Ca. 7 Km/L). Den Bør Ikke Anvendes Til Dagligt Brug, Men Vil Kunne Give Mange Problemfri Kilometre Som Sommer- Og Fritids Køretøj. Det Er En Meget Velkonstrueret Bil, Som Fortjener At Blive Bevaret I Bedste Stand. Og Som Alle Interessante Biler I Disse Årgange Vil Værdien Af Velbevarede Eksemplarer Ikke Falde, Men Stige.
-
-
0
1973
99.900 kr.
Østjylland
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google