Mercedes C220 2,2 BlueTEC st.car aut. 5d

4,8 (8 brugeranmeldelser)
ALD Carmarket Taastrup

Pris 414.000

gns. 388.000

Km 61.000

Km/l diesel 22,7 22,7

Årgang 2015

Totaløkonomi -

  • Alufælge
  • Armlæn
  • Auto. nedbl. bakspejl
  • Bluetooth
  • Centrallås fjernb.
  • Elruder
  • Elsidespejle
  • ESP
  • Fartpilot
  • Højdejust. forsæde
  • Infocenter
  • Isofix
  • Klimaanlæg
  • Kørecomputer
  • Startspærre
  • Varme i sæder
  • Automatgear
  • ABS
19" alufælge, fuldaut. klima, fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæde, el-ruder, el-spejle, multifunktionsrat, bluetooth, Command Navigation, armlæn, isofix, esp, Tagrælling i mat aluminium, Audio 20 CD med Touchpad, Motorvarmer m. app styring, LED High Performance-forlygter, Svingbart træk
  • Indreg. 2/2015
  • Levering: 4.000
  • Farve: Gråmetal

Mercedes C220 specifikationer

Bemærk at du kan sammenligne generelle modeloplysninger for Mercedes C220 med din egen bil, hvis du opretter den på Din Brugerprofil.

Specifikationer   Viste bil * Din bil
Nypris 624.998 kr -
HK/Nm   170 hk / 400 Nm - / -
0 - 100 km/t   7,6 sek -
Tophastighed   229 km/t -
Km/l   22,7 km/l -
Bredde   181 cm -
Længde   470 cm -
Højde   146 cm -
Lasteevne   675 kg -
Trækhjul   Baghjul -
Cylindre   4 -
ABS-bremser   Ja -
Max. påhæng   1.800 kg -
Airbags   7 -
ESP   Ja -
Tank   41 l -
Gear   7 gear -
Geartype   Automatisk -
Vægt   1515 kg -
Døre   5 -

* Der tages forbehold for evt. fejl

Læs 8 brugeranmeldelser af Mercedes C220

Din biløkonomi

ALD carmarket: mere om forhandleren

Forhandlerbillede
ALD Carmarket sælger brugte biler med kørebogen i orden. De fleste biler er leasingbiler fra ALD Automotive med 1-4 år på bagen. Vi kender bilerne fra kofanger til bagsmæk og har overblik over hver møtrik, der er skiftet ud undervejs. Alle biler har været igennem check-in hos FDM inden de sættes til salg.
  • Op til 6 måneders garanti
  • Speedometergaranti
  • Fuld historik på bilen
  • Check-in via FDM
;