Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Lotus til salg

Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Lotus Elise 1,8 Roadster 2d
Ønsker Du En Rigtig Gokart På Vejen? Så Er Denne Lotus Elise S2 Lige Noget For Dig. Bilen Har Kørt 65.782 Mil Privatleasing: 12 Måneders Kontrakt Udbetaling: Kr. 20.000 Inkl. Moms Leasingydelse: Kr. 1.950 Inkl. Moms Pr. Måned Oprettelse: Kr. 10.000 Inkl. Moms Levering: Kr. 2.995 Inkl. Moms Restværdi: Kr. 129.000 Ekskl. Moms, Ekskl. Reg. Afgift Erhvervsleasing: 12 Måneders Kontrakt Udbetaling: Kr. 16.000 Ekskl. Moms Leasingydelse: Kr. 1.560 Ekskl. Moms Pr. Måned Oprettelse: Kr. 8000 Ekskl. Moms Levering: Kr. 2.396 Ekskl. Moms Restværdi: Kr. 129.000 Ekskl. Moms, Ekskl. Reg. Afgift Aros Leasing Tilbyder Endvidere: ✔️Fri Kilometer ✔️Billig Kasko & Ansvarsforsikring ✔️Løbende Rådgivning Og Assistance I Leasingperioden ✔️Professionel Klargøring Ved Levering Er Denne Betagende Lotus Elise S2 Noget For Dig? Kontakt Os På 📞71 74 15 15 Eller Skriv Til Os På Kontakt@Arosleasing.Dk Se Også Flere Af Vores Leasingeksempler Her: Http://Arosleasing.Dk/
Lotus Elise 1,8 Roadster 2d Lotus Elise 1,8 Roadster 2d Lotus Elise 1,8 Roadster 2d Lotus Elise 1,8 Roadster 2d Lotus Elise 1,8 Roadster 2d
-
16,7 km/l
106.000
2002
1.560 kr./md.
Østjylland
Leasing ekskl. moms
Lotus Elan 1,5 +2S 130 2d
Lotus Elan, 1,5 +2S 130, Benzin, 1971, rød, nysynet, 2-dørs, Bilen er meget velkørende, jeg har haft den i 16 år, og den har altid stået i garage. Faktisk har jeg brugt den for lidt, og det er jo en skam. I 2015 blev motoren hovedrenoveret, og den spinder perfekt (Den er selfølgelig 1600 ccm, dba’s forvalg er forkert). Den har kun kørt lidt over 1000 km siden. Bilen er forkælet med Wilwood 4 stemplede bremsekalibre, centralt hydraulisk udrykkerleje til kobling og Lumenition elektronisk tænding. Trækakslerne er med CV joints, i stedet for rubber doughnuts. Stramt og lækkert. Den står på Revolution knock on fælge, der lige nu er monteret med ottekantede “synsmøtrikker”, vingemøtrikkerne følger med bilen. Der er ikke noget rust i rammen, der er skiftet engang i 1990’erne, og er epoxylakeret. Rustfri udstødning, og ny-justerede Weber karburatorer (ordnet af TP motor). Bilen står rigtigt flot i krom og lak, selvfølgelig er der småfejl hist og her af kosmetisk karakter. Der er en skærmkant med en revne/ ridse, og instrumentpanelet er patineret godt. Af en 50 år gammel bil, så er den super flot, og i tip top stand. Se billederne, de siger mere end ord. Prisen er, enddog meget skarp, så undlad gerne fjollede bud, og byttehandler er jeg ikke interesseret i. Betaling og omregistrering sker på stedet. Den er synet uden anmærkninger d 4/3 2021, så der er 8 år til den skal det igen. Kør sommeren i møde i en af verdenshistoriens fedeste biler (mindre kan simpelthen ikke gøre det). Colin Chapman og Lotus havde virkelig gang i noget godt her. Såre simpelt tilsat lethed.
-
15,0 km/l
0
1971
149.000 kr.
København
Privat
Lotus Elise 1,8 111S 2d
Jeg sælger min sorte Elise S2 111S fra 2004. Alt er standard på nær udstødning som er fra Hangar111 i England så det giver lidt mere lyd. Derudover er der en kulfiberlæbe på fronten som giver et mere aggressivt udtryk. Og så er der 4 nye Toyo R888 dæk på. Derudover medfølger et hårdt tag lakeret i samme farve som bilen. Dette kan nemt skrues af og på. Mekanisk er den i god stand idet den er blevet plejet af en erfaren mekaniker I som har lavet service hvert år. Jeg hentede den i England for fire år siden hvor den er blevet serviceret af Hangar111 som er en kendt Lotusspecialist. Lakken har enkelte steder brugsspor hvilket må forventes af en bil fra 2004. Læg mærke til at bilen er højrestyret. Bilen har det korte stoftag som de første S2 modeller ikke havde. Dvs. det tager under 1 min at montere taget hvilket kan være rart givet den danske sommer. Bilen har kørt 74000 miles. Den fik en stor motorrenovering i 2015 hos Hangar111 i England efter ca 70.000 miles. Jeg købte 111S modellen med de 160HK på grund af den er noget sjovere end basis 111 da der er mere spark i motoren. 111S har Rover-motoren og er billigere at anskaffe og i drift end 111R med Toyota-motoren og mere eller mindre lige så hurtig idet bilen er lettere. Så i min bog er denne model den perfekte Elise. Den er ekstrem billig i drift og taber ingen værdi - tværtimod. Så alt i alt findes der ingen anden bil der kan give den samme oplevelse til samme penge.
-
14,5 km/l
119.000
2004
330.000 kr.
København
Privat
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google