Sælges for kunde.
, soltag, parkeringssensor (bag), automatgear
Holbæk, Syd- og Vestsjælland
Lancia Delta
1,6 HF Turbo 5d
184.500 kr.
(Uden afgift)
2/1992
37.900 km
11,1 km/l
Manuelt gear
Benzin
2/1992
37.900 km
11,1 km/l
Har du altid ønsket dig ikonisk italiensk bil? Så er denne Lancia Delta HF Turbo et absolut must-see! Med kun 37.900 km. på tælleren er denne skønhed næsten ubrugt og stadig i en fantastisk stand!
Denne bil kom med en 5-trins manuel gearkasse, bronzetonede ruder og avanceret undervogn. Så Du kan roligt nyde køreturen med stil ved at åbne det elektriske soltag og lade solen skinne ind.
Denne Delta har stadig plastik på dørsiderne, og der virkelig er blevet passet godt på den. Alt i bilen er 100% originalt og i perfekt stand. Fra det tre-eget læderrat til de komfortable sæder, kan du være sikker på at opleve ægte italiensk køreglæde, når du sætter dig ind i denne skønhed.
Hvis du er i tvivl om bilens autenticitet, kan du have ro i sindet. Denne Lancia Delta HF Turbo er veldokumenteret og kommer med fuld historik., og den har modtaget alle nødvendige servicer og vedligeholdelser, så den altid har været i topform.
Så hvis du vil have fingrene i en ekstremt sjælden og velholdt Lancia Delta HF Turbo fra 1992 med minimale kilometer, skal du ikke lede længere. Denne bil er en rigtig klassiker og vil helt sikkert være et blikfang på vejene.
Pris 184.500, - Uden afgift og inkl. moms
Bilen kan også leases enten som en aktiv leasingaftale (med plader på hele året), eller som en sæson leasing (sommer leasing).
Kontakt Cornelius i salgsafdelingen. (cornelius@innocar.dk) Tlf. 2947 6272
Kontakt Jesper i salgsafdelingen. (jesper@innocar.dk) Tlf. 2637 7016
, alu., c.lås, el-soltag, el-ruder, stofindtræk
Allerød, Nordsjælland
Lancia Delta
2,0 HF Integrale 5d
295.001 kr.
1/1991
138.000 km
11,0 km/l
Manuelt gear
Benzin
1/1991
138.000 km
11,0 km/l
Velholdt hurtig, aldrig kørt rally, verdensmester 6 år i træk 1987-1992.
nye dæk, ny tandrem og balancehjul, hovedrepareret Torsen-differentiale bagerst, udført af italiensk specialist. Kørt 7000 km årligt i 8 år. Giallo Ginestra farve.
Hjørring, Nordjylland
Lancia Delta
2,0 HF Integrale 5d
729.900 kr.
(Uden afgift)
8/1992
19.300 km
Manuelt gear
Benzin
8/1992
19.300 km
-
Classic Car House præsenterer et sandt ikon inden for rallysportens historie – denne enestående Lancia Delta Integrale Evoluzione fra 1992. En bil, der markerer højdepunktet af Lancias dominans i rallyverdenen og forener ingeniørmæssig præcision med konkurrencemæssig ånd. Delta Integrale Evolution er en milepæl, der sikrer sin plads som en af de største rallybiler nogensinde bygget.
Proveniens og historik:
Importeret fra Storbritannien i 2010. Denne Delta Evolution har kun haft én ejer siden da og fremstår med blot 19.286 km på tælleren. Certificeret
af Classic Car House og et ægte stykke bilhistorie.
Ikonisk drivlinje: Udstyret med en 2,0-liters turbomotor (rækkefirer), som yder 215 hk ved 5.750 o/min. Sammen med en 5-trins manuel gearkasse og firehjulstræk demonstrerer bilen Lancias kompromisløse fokus på performance og teknik.
Præstationer:
Acceleration 0–100 km/t på kun 6 sekunder og en topfart på 215 km/t.
Med en egenvægt på blot 1.300 kg leverer Delta Integrale Evolution en køreoplevelse,
der stadig i dag er lige så intens som dengang.
Rallyarv:
Modellen blev udviklet som følge af Group A-reglementet efter Group B’s
ophør. Lancia Delta HF Integrale blev løbende forbedret og sikrede fem
verdensmesterskaber i træk fra 1988 til 1992 – et klart bevis på Lancias ubønhørlige jagt på sejr og dominans i rallysporten.
Dokumentation og autenticitet: Leveres med tysk registrering samt omfattende dokumentation, som kan spores helt tilbage til bilens tid i Storbritannien. En stærk historik, der bekræfter både autenticitet og bilens velplejede stand. At eje en Lancia Delta Integrale Evolution fra 1992 er at blive en del af en arv, som hyldes af motorsportsentusiaster verden over. Et samlerobjekt og en drømmebil for enhver rallyfan – kombineret med turboopladet præstation og ægte motorsportshistorie.
Classic Car House er centralt placeret i Storkøbenhavn, blot 25 km fra Københavns Lufthavn.
Vi udstiller et bredt udvalg af klassiske sports- og supersportsvogne i meget god eller fremragende stand – fra prisvenlige klassikere til sjældne og værdifulde samlerobjekter. Vi arrangerer gerne en fremvisning eller en videopræsentation af denne eller en af vores andre biler. Kontakt os venligst på forhånd for at booke en aftale på telefon (+45) 3333 7000 (tryk 4) eller e-mail: bilsalg@classiccarhouse.dk.
Ud over dansk taler vi også tysk, engelsk og svensk.
Besøg os på www.classiccarhouse.dk for mere information.
Bemærk:
Udstyrs- og tilbehørsoplysninger kan ændres.
Omlakering kan være en del af restaureringsprocessen.
Forbehold for ændringer, mellemsalg og fejl.
Delindbytte med andre klassiske biler og sportsvogne modtages gerne.
Kongens Lyngby, København
Lancia A112
1,1 Abarth 3d
69.900 kr.
6/1985
133.000 km
Manuelt gear
Benzin
6/1985
133.000 km
-
Fin og velholdt 1 ejers Lancia Autobianchi A112 Abarth med 70 hk samt 5 gear og kun kørt 133.000 km
Bilen er importeret fra Tyskland i 2018 og ikke kørt siden. Den er uden syn og afgift. Afgift er ca 8.000 kr. For spørgsmål eller fremvisning ring 27636388
Them, Østjylland
Lancia Kappa
2,4 LE 4d
139.900 kr.
9/1996
237.000 km
9,2 km/l
Manuelt gear
Benzin
9/1996
237.000 km
9,2 km/l
lANCIA LIEBHAVERBIL, STÅET I UDSTILLING SIDEN KØB. FORRYGENDE 5 CYLINDRET MOTOR MED DEN RIGTIGE LANCIA LYD,alu., fuldaut. klima, fjernb. c.lås, kørecomputer, infocenter, højdejust. førersæde, 4x el-ruder, el-spejle, db. airbags, abs, servo, ikke ryger, tonede ruder, KAN LEVERES NYSYNET, FANTISK GOD STAND.
Frederikshavn, Nordjylland
Lancia Y10
1,1 Autobianchi 4x4 3d
89.995 kr.
1/1990
130.400 km
13,9 km/l
Manuelt gear
Benzin
1/1990
130.400 km
13,9 km/l
Enestående Lancia Autobianchi Y10 4x4.
NY synet og 8 år til syn
Bilen er komplet renoveret i forbindelse med syn.
Denne bil importeret fra Italien, og det er gjort fordi den er for fed! Simpelthen. Ikke kun fordi den har et rigtig cool 80’erdesign, men også fordi det er den sjældne firehjulstrækker og eftersom den er solgt på hjemmemarkedet, er det en Autobianchi og ikke en Lancia.
Det er ikke svært at forstå at denne frække lille bil op gennem 80’erne, er den hotteste blandt stilbevidste byboere i Europa. Y10 kommer med en frisk og ny tilgang til et marked, der ellers er domineret af Fiesta, og Y10 var i mange henseender et godt stykke forud for sin tid. De der købte en Y10, blev forkælet med en lille effektiv bil med en seriøs portion sjov. I dag er den nærmest et designikon.
Lancia Y10 blev lanceret på biludstillingen i Geneve i 1985, og er en kombination af modigt internt design og veludviklede chassiskomponenter. Y10'erens vigtigste designnyhed var den lodrette bagende, kendetegnet ved bagklappen malet i sort matlak, uanset hvilken farve der var valgt til karosseriet. Den bemærkelsesværdige kileform af den lille krop er meget aerodynamisk takket være taget, der hælder mod den buede forrude, og sideruder, der er monteret i plan med karrosseriet, samt fraværet af drypskinner og de forsænkede dørhåndtag. Bilen har rektangulære forlygter. Forruden, installeret med silikoneharpiks i stedet for en gummipakning, er stor, skrånende og karakteriseret ved en enkelt visker. Siden er kendetegnet ved, at en bæltelinje fra bunden af motorhjelmen steg gradvist, efterhånden som den nærmer sig den nederste kant af bagklappen, afgrænset af de omsluttende baglygter. Y10 kom kun i en tre-dørs model med relativt store døre, hvilket giver nem adgang selv for bagsædepassagerer. Bagklappen er i et næsten lodret plan, og giver rigtig god adgang til et fornuftigt bagagerum.
Alt blev udviklet af Fiat Style Centre, på det tidspunkt ledet af Vittorio Ghidella. Definitionen af projektet Y10 tog mere end tre års studier. Det var ambitionen, at denne bil havde en meget specifik identitet, for at den også kunne markedsføres i udlandet under Lancia-mærket. Opgaven blev oprindeligt betroet Pininfarina og Giorgetto Giugiaro samt Fiat Style Centre, men det er legendariske Tom Tjardaa der krediteres for designet. Hundredvis af tegninger blev udført med skitser og skalamodeller startende så tidligt som i 1980. Til sidst blev et design fra Fiat Style Center udvalgt og udviklet, som bedst svarede til temaet om en bil bestemt til en kræsen bruger.
Dens 1.100 cm motor, blev kaldt "Europa" i overensstemmelse med EU-direktiverne. Den har elektronisk indsprøjtning og i denne 4WD version når den 145 km/t
Roskilde, Syd- og Vestsjælland
Side 1 af 1
Bilbasen er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne hjemmeside. Læs mere