Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Bugatti til salg

Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Modelår
Pris (kr)
Bugatti Type 57 SC Atlantic 3,5 Recreation 2d
Husk Vi Tilbyder Finansiering Af Alle Biler Også Veteranbiler Gennem Santander, Bugatti Type 57 SC ”Atlantic” Coupe 1938, Atlantic Coupe Er Et Mesterværk Designet Af Jean Bugatti Og I Den Faktiske Form En Vidunderlig Rekreation Lavet Af Dedikerede Specialister Med Store Færdigheder Inden For Teknik Og Håndværk, Dette Er En Rekreation Fra Halvfjerdserne Af Bugattis Superbil Fra Trediverne, Bygget Af Danskeren Erik Coux Tilbage I 70’Erne, Verdens Mest Ikoniske Og Dyreste Bil, Bilen Fremstår Som Om Den Lige Har Forladt Molsheim Tilbage I 1938, Det Er Ikke En Look-Alikes Men En Bil Som Har En Betydelig Mængde Originale Bugatti Dele, Drivlinjen Bestå Af En Periode Korrekt Jaguar XK 3.5 L Motor Og Gearkasse Med Bugatti Differentiale Og Bagaksel, Det Er Af Stor Værdi Og Betydning At Selve Bilen Består Af Adskillige Originaldele Med Bugatti Oprindelse, Foraksel. Bagaksel. Styrehus. Styredele. Bremser. Støddæmpere. Fjedre. Marchal Forlygter. Dørhåndtag. Regulatorer. Samt Korrekt Type Sæder Og Læderindtræk På Døre Mm., Chassisrammen Er Fremstillet I 3.5 Mm Tykkelse Præcis Som I Originalbilen, Bilen Er Fuldt Accepteret Af Bugatti Owners Club GB, Bilen Leveres Med Dansk Registreringsattest Og Registreringsnr. K57730, En Stolthed I Enhver Samling Hvor Den Vil Være "The Star Car", Kontakt Os Gerne For Yderligere Info.
-
8,8 km/l
20.000
1938
Ring
Østjylland
Forhandler
Bugatti Type 13 1,5 Open 2 seater
Husk Vi Tilbyder Finansiering Af Alle Biler Også Veteranbiler Gennem Santander Med 25% I Udbetaling, Bugatti Company Er Kendt For At Skabe Nogle Af De Mest Eksklusive Biler På Verdensplan Sammen Med At Skabe Nogle Af De Hurtigste, Bugatti Er Krediteret Med At Bygge Biler Der Ikke Kun Var Kunstværker Men Også Fantastiske Mekaniske Kreationer, Den Første Bugatti Der Nogensinde Er Bygget Er Bugatti Type 13 Som Betragtes Som En Af De Mest Succesrige Biler I Bugatti-Historien, Med Virksomhedens Grundlæggelse I 1910 Varede Produktionen Af Type 13 Og Senere Type 15 17 22 Og 23 Gennem 1920’Erne Med 435 Producerede Eksempler, Type 13 Bød På En 16-Ventil Fire-Cylindret Motor Og Er En Af De Første Nogensinde Der Er Produceret, Type 13 Udførte Mirakler På Banen Og Har Også Fortjent Selskabets Første Store Sejr I 1920 Grand Prix De Le Mans, Det Følgende År Tog De Fire Type 13'Er De Fire Bedste Placeringer I Brescia I Italien, Bugatti Brescia Blev Produceret Indtil 1926, Denne Bil Fremtræder I Rigtig Fin Stand, Mange Originale Dele Bl.A Den Original 16-Ventil Fire-Cylindret Motor, Bemærk Rammen Er Ikke Original, Til Trods For At Bilen Er Fyldt De 100 År Kører Den Særdeles Godt, Meget Fin Gennemrenoveret Bil, Indregistreret På Sorte Plader, En Bil Med Investeringspotentiale Der Vil Passe Ind I Enhver Bilsamling, Kontakt Os Gerne For Yderligere Info.
-
-
1.000
1921
Ring
Østjylland
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google