> Søg
Lige nu  79.126  annoncer

Din profil

Du er ikke logget ind

Bilmærker

Gå til side 
1 af 346 Næste >

Emne Svar Seneste indlæg
Oh Lord, won't You buy me a Mercedes Benz...
  1 I går kl. 21:56
koblingsproblemer
  2 I går kl. 21:12
SMART S-MAX
  0 I går kl. 13:10
Jetta 2006 gearkasse problemer
  0 I går kl. 11:39
Opel Astra 1.6i NZ fra 94 går ud under kørsel/motorla...
  4 1/9-10 kl. 20:35
Toyota Corolla 1.6 Terra
  0 1/9-10 kl. 15:48
Porsche 911 Carrera S (997) Coupe købes!
  1 1/9-10 kl. 15:09
Lofthøjde i Nissan Qashqai
  4 31/8-10 kl. 19:30
Hoppegynge
  6 31/8-10 kl. 16:38
Opel Corsa - Glemt DPF
  7 30/8-10 kl. 17:22

1 af 346 Næste >
Gå til side 

Sælg din bil

Opret en annonce eller en auktion på BilBasen. Der er 500.000 potentielle købere hver måned.

Søg i forum

Søg udfra: 

Indlæg - Valg af farve v. køb af helt ny bil.

> Opret forumagent   
20/1-10 kl. 20:52 af Christina Jensen (1 Indlæg)

Hjælp?!

Jeg er ved at købe ny bil, og har besluttet mig for en Kia Picanto i hvid.
Men nu bliver jeg meget i tvivl. Jeg påtænker at have den i ca. 3-4 år, og derefter sælge den. Tror I det har den store betydning om den er hvid eller om man har brugt 4500 kr. ekstra på at den var sort eller grå i stedet?

Glæder mig til at høre fra jer...
Hilsen Christina.

Svar - Valg af farve v. køb af helt ny bil.

20/1-10 kl. 22:12 af Rasmus Krog Madsen (44 Indlæg)

hej

Hvid er en modefarve og det vil betyde noget for prisen hvis det ikke er moderne om 4 år... Men gensalgsprisen på så billig en bil vil ikke blive påvirket meget.

Ps. køb en Aygo eller Fox istedet. De holder prisen meget bedre og så er det ikke en kia....:-)

> Anmeld indlæg   

Kommentar: Vrøvl
20/1-10 kl. 23:21 af Enevold Christensen

Hvad er det for et elendigt råd, du kommer med. Kia har 7 års garanti og er en rigtig god bil til prisen. Fox er noget af det værste VW har og den er bygget i Brasilien.

Sidst rettet: 20/1-10

20/1-10 kl. 22:27 af Christian Tvorup Jørgensen (57 Indlæg)

Hej Christina,

det er svært at vide hvad markedet efterspørger om 4år. De sikre farver er stort set altid sølv og sort, men omvendt ville det også være ret kedeligt, hvis alle valgte de farver:) Jeg synes personligt at hvid klæder mange biler og ville ikke have nogen betænkeligheder ved at købe en hvid hvis jeg skulle handle bil i dag.

> Anmeld indlæg   

21/1-10 kl. 10:05 af Henrik Pedersen (689 Indlæg)

Hej Christina.

for %##"¤¤&%" da osse :-)

Du skal da købe den farve du selv bedst kan lide, kunne du finde på at købe en, for dig, grim farve bare fordi gensalgsprisen MÅSKE om 4 år er 700,- højere ???

> Anmeld indlæg   

21/1-10 kl. 15:52 af Dennis Pedersen (338 Indlæg)

En bil i den prisklasse og størrelsen har farven altså virkelig ikke meget at sige om 3-4 år, så køb du den bare roligt i den farve du har lyst til.

> Anmeld indlæg   

8/3-10 kl. 07:26 af kenneth nielsen (16 Indlæg)

Hej Christina..Hvid har altid været lidt af en "rustfarve"..Hvis du godt kan lide lyse farver,så vælg Fx sølfarvet,hvis du altså kan lide den farve og hvis du kun kan lide hvid..Ja men så se bort fra du måske mister et par tusinde,hvis du skal sælge bilen igen om et par år :-)

> Anmeld indlæg   

8/3-10 kl. 09:44 af S. H. (1783 Indlæg)

Den hvide bil er sikkert en anelse mindre værd om 4 år end en grå eller sort. Men jeg tror helt sikkert ikke, at den hvide er 4500 kr mindre værd. Dermed bliver hvid den billigste løsning set over perionden, så hvis det også er den farve, som du bedste kan lide, så skal du da absolut vælge den.

> Anmeld indlæg   

9/3-10 kl. 17:19 af Per Nielsen (1 Indlæg)

Hej Christina

Køb du bare den hvide, jeg har samme farve på en ny bil også, godt nok ikke en Picanto ;-)

> Anmeld indlæg