BilBasen Forum
Pas på kilometerne..
Jesper H
19-07-2010 kl. 15:05
Dette indlæg blev 19-07-2010 15:06 redigeret af dets forfatter.
Hans S
19-07-2010 kl. 15:13
Det siger jo bare igen igen, at køb er en tillidssag - både hos private og forhandlere!
Profil slettet
19-07-2010 kl. 15:26
Jesper H
lars hansen
19-07-2010 kl. 16:09
Jeg synes bilbasen bør stoppe denne forhandler og belønne Jesper H for hans årvågenhed...
Lars
Peter Nielsen
19-07-2010 kl. 16:28
Inden man taler negativt om andre mennesker og deres ting,skal man jo have 100 % styr på sine påstande......de folk der syner biler kan muligvis have set km-tallet forkert eller noteret forkert på computeren.
Politi funktion hjemme fra sofaen,er ikke godkendt af det danske rets-
væsen.... :-)
Jeg kender ikke den omtalte forhandler eller Polo
Mvh. Peter
Martin Nielsen
19-07-2010 kl. 16:48
Man får sgu helt ondt af den stakkel der bliver snydt, når de køber bilen.
lars hansen
19-07-2010 kl. 17:06
Ret mig hvis jeg tager fejl, men er du med den pære ikke en del af bilbasen, som i dette tilfælde ved der er en eller anden, der højst sandsynlig vil blive snydt i en handel med denne vogn????
Hvis ikke du er en del af bilbasen, hvad mener du så de bør gøre i sager som denne.
Jeg ved private bliver slette når de prøver, at fuppe godtroende mennesker, hvorfor sletter bilbasen ikke denne forhandler og andre der ikke lever op til alm. etik og moral indtil de evt. kan bevise deres uskyld, det er ihvertfald noget der ville få forhandlerne til, at tænke sig om mere end en gang, hvis de ikke kunne annoncere her, det ville også hjælpe mange hvis tvivlen for en gangs skyld kom forbrugeren tilgode.
Mvh. Lars
Martin Nielsen
19-07-2010 kl. 18:25
Jeg er ikke ansat hos bilbasen, eller har noget at skulle have sagt for den sags skyld.
Pæren betyder bare at jeg og ca 30 andre er bilpaneldeltagere. For ca 4 år siden annoncerede Bilbasen.dk at de havde brug for frivillige der bare havde lidt forstand på biler, til at hjælpe med at råde bilbasens brugere i forbindelse med biler. Og så meldte jeg mig. Vi blev så kastet ud i en test på tid, for at se om folk reelt vidste noget eller ej.
Og jeg synes da også at annoncen bør fjernes da Jesper har været ekstremt vågen og set denne bil. Hvor han samtidig kan bevise ret tydeligt at der er fusket med bilen. Men lur mig om Bilbasen ikke fjerner den, når de ser hele denne tråd. Så vidt jeg husker har de faktisk ret til det hvis de kan se der er fusk med annoncen.
Og jeg er i aller højeste grad enig med dig, at det ville da være lækkert at man ikke kunne oprette annoncer herinde, hvis man som forhandler var kendt for at snyde. For købernes skyld.
Hans S
19-07-2010 kl. 21:27
Jeg er meget grundig, og hvis jeg er i tvivl med en (privat) sælger, så googler jeg løs.
Jeg har som nævnt også solgt en del (efter selvfølgelig selv at have kørt i dem gennem tid), og jeg har ALDRIG snydt. Jeg vil hellere køre bilen på værksted og skiftet en "dims" - så kan kan se køberen i øjnene igen.
Takker igen...den vil jeg da prøve at bruge (næste gang)
Klaus Dreyer
20-07-2010 kl. 10:40
Annoncen er nu fjernet. Vi sørger for at kontakte forhandleren, så vi kan få sagen afklaret.
Hvorvidt det er en fejl eller bevidst forsøg på snyd kan vi selvfølgelig ikke sige noget om. Måske har forhandleren eller synshallen simpelthen kommet til at indtaste de forkerte tal, eller forhandleren har været uvidende om det reelle tal og handlet i god tro.
Under alle omstændigheder skal tallet selvfølgelig være korrekt, så annoncen er som sagt fjernet indtil vi finder ud af hvad der er sket.
Hvis I i fremtiden ser mistænkelige annoncer, så kontakt venligst supporten: info@bilbasen.dk - så tager de sig af det.
Venlig hilsen
Klaus
BilBasen
Jesper H
20-07-2010 kl. 17:07
Dette indlæg blev 20-07-2010 17:10 redigeret af dets forfatter.
Jørgen Mogensen
23-07-2010 kl. 20:08
det er mig der er sælger af bilen og jeg må beklage meget, jeg har ikke været klar over bilen har kørt mere end det oplyste, jeg har taget bilen ibytte på en seat altea fra en dame som sagde hun havde købt bilen igennem hendes onkel som i øvrigt selv var i branchen. ud over hendes ord har hun i øvrigt skrevet under på det oplyste km-tal på slutseddelen. så det har ikke slået mig at det skulle være fusk med tallet, jeg har ikke bilen til salg mere og vil efter min ferie arbejde med at finde ud af hvad der ligger bag dette? håber dette kan få folk lidt ned igen, det har ikke været min mening at snyde nogen. med venlig hilsen FM Autohandel.
lars hansen
23-07-2010 kl. 22:28
Det er dejligt at høre om en forhandler der er sit ansvar bevist, jeg ved godt det heller ikke er nemt, at sidde på din side af bordet, for selvfølgelig er det ikke alle kunder der har rent mel i posen, desværre er der efterhånden bare så mange brodne kar i bilbrancen, at det også nogen gange som det ser ud til i dette tilfælde kommer til, at gå ud over de forkerte.
Jeg synes det er flot du giver din version af sagen...
Mvh. Lars
Jesper H
30-07-2010 kl. 06:00
Til at starte med stærkt gået at du kommer ind og fortæller hvad der er sket. Jeg fandt også kun ud af det ved et tilfælde - Og hvis du føler jeg har hængt dig eller dit firma ud må du undskylde dette har ikke været meningen. Fremover kan du hvis du er i tvivl gøre som jeg gør gå ind på Bilviden.dk og slå det op det eneste det kræver er enten regi. eller stel nr. og så en 4 cifret kode
Dette indlæg blev 30-07-2010 06:07 redigeret af dets forfatter.
Carsten Møller
01-09-2010 kl. 13:16
Jan Gregersen
01-09-2010 kl. 21:07
Dog, har alle dem jeg har set, skrevet det i beskrivelsen.
Lars Andersen
02-09-2010 kl. 13:45