BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvor meget kan man presse prisen ift. listeprisen?

Preben Nielsen

Preben Nielsen
bruger siden
09-10-2016

19-10-2016 kl. 21:48

Jeg går p.t. og skal finde et nyt køretøj til daglige behov og havner sikkert i klassen med en Kia Ceed 5-d.

Mit spørgsmål er, hvad kan man generelt forvente at prisen kan presses ift. hvad forhandleren skriver den koster? Hvis f.eks. man kan se de har en fabriksny bil stående klar til 230.000?

Jeg antager, at man er "dum", hvis man bare køber den til prisen?

Der er ikke tale om at brugt bil skal indgå i handelen da den har fået skade og er blevet købt af forsikringsselskabet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Preben Nielsen

Preben Nielsen
bruger siden
09-10-2016

21-10-2016 kl. 19:58

Hmmm......

Vibeke Lindberg

Vibeke Lindberg
bruger siden
21-10-2016

21-10-2016 kl. 22:20

Minimum 10% vil jeg mene, dit indlæg hører ikke hjemme under bilvalg men lad det være. Det er ikke sværere end at du bestemmer dig for hvilken bil du vil have og så spiller forhandlerne ud mod hinanden, størst afslag gives typisk på en demo eller hvis et facelift er på trapperne, held og lykke med valget, ps. undgå discount mærket Renault, som har de mest Utilfredse ejere i landet....

Morten Konradsen

Morten Konradsen
bruger siden
24-10-2016

24-10-2016 kl. 10:12

Afhænger vel af din forhandlers evne til at se dine argumenter for, hvorfor du skal have den billigere og lign?
Sæt dig ned og spørg dem? Du kan eventuelt spørge ind til, hvad de kan tilbyde dig af afbetaling? Hvis du vælger at tage denne løsning gennem dem, kan du i mange tilfælde få en del af prisen.