BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Hjææælp hvilken brugt bil skal jeg købe ?

Michael Sanderhoff

Michael Sanderhoff
bruger siden
13-06-2017

14-06-2017 kl. 21:57

hej er der nogen her inde det har et godt forslag til hvilke bil jeg skal vælge, jeg er ved og fare vild i alle de forskellige biler der er.
Jeg skal have en fornuftig bil i et prisnivo 30.000-40.000 kr.
Jeg køre maks 10.000 km. om året.
Det skal være en benzin bil.
Må helst ikke være mere en 10 år gammel.
Skal have anhænger træk.
Skal være en 5 døres bil.

Har selv kigget lidt på.

Skoda Fabia.
Toyota yaris.
suzuki swift
peugeot 206
Hyundai i10/ i20

Men har ikke selv forstand på bil så ved ikke hvor jeg får mest bil for pengene. Kan også være det er en eller flere andre biler/ mærker det er bedre.
Er det noget i kan give et godt råd, så jeg kan få mig en ny brugt bil som jeg kan have i en del år?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Esben Tronstrøm

Esben Tronstrøm
bruger siden
15-02-2017

14-06-2017 kl. 22:58

Hej Michael

hånden på hjertet hvade jeg sku nok ofret lidt mere for at få noget jeg ved som holder
er har selv en ny Skoda og en Opel
men det du søger er drift sikkerhed
nu ved jeg ikke hvad det er du vil have på krogen men jeg ville nok ofre lidt mere ind de 30 til 40

derfor vil jeg forslå dig at ligge på nedstående link
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda?Fuel=1&YearFrom=2007&PriceTo=50000&MileageTo=150000&ZipCode=0000&IncludeEngrosCVR=False&IncludeSellForCustomer=False&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=False&IncludeLeasing=True&HpFrom=&HpTo=&Doors=5&Towbar=1

Først den Mazda 2 med kun 66000 km er et godt bud lavt km tal og Mazda 2 også i den årgang er kendt for
bare at blive ved med at køre der for du en bil som ja er lidt oppe i alderen men faktisk kun har kørt 6600km om året

hvis du skal have lidt Extra på krogen er der Mazda 3 sport med 108000 (mener jeg ) km på bagen også et godt bud særligt hvis du skal trække lidt
extra den er lidt billigere ind den Mazda 2 men vil også koste dig lidt mere i benzin og grøn afgift

håber det kan hjælpe dig lidt

vh . Esben

Dette indlæg blev 14-06-2017 23:01 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg