BilBasen Forum

maria hansen

maria hansen
bruger siden
15-01-2006

17-06-2017 kl. 18:31

hej eksperter
hvordan er det med ford nu til dages jeg tænker i forhold til kvalitet og økonomi er det stadig en dyr bil i reserverdele og hvordan er holdbarheden på sådan en nu til dags tænke de nye biler fra omkring 2013og til 2015 vi går jo og skal finde en ny slave til at trække vores heste treiler og campingvogn og har haft kig på hyundai s 30 men da den er bilige i reserverdele men jeg er lidt i tyvl med træk kraften og holdbarhed
så nu sidder jeg og kikker lidt på ford mondeo som er en del af til salg som kan tage 1800 på krogen hvilken er godt til mig men jeg ved engang at ford var noget man skulle holde sig fra og dyre i drift har det ændret sig og hva med de 2,0 diesel er der noget ved dem som man skal være obs på

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Esben Tronstrøm

Esben Tronstrøm
bruger siden
15-02-2017

17-06-2017 kl. 19:33

Altså jeg vil mene at Ford er en god og drift sikker bil
har ikke selv en men mon lillebror har en Mondeo fra 11 eller 12
og den er han helt vild med og han har vidst ikke haft nogle problemer med den heller

Johannes Foss

Johannes Foss
bruger siden
11-04-2017

17-06-2017 kl. 21:16

Esben Tronstrøm

bruger siden
15-02-2017

skrev:
Altså jeg vil mene at Ford er en god og drift sikker bil
har ikke selv en men mon lillebror har en Mondeo fra 11 eller 12
og den er han helt vild med og han har vidst ikke haft nogle problemer med den heller

Jamen så er den en god bil når lillebror har haft en - kvalificeret udsagn.

Søg på 'problems ford mondeo' og med powershift så går det helt galt

ole edslev

ole edslev
bruger siden
23-03-2008

17-06-2017 kl. 22:17

Jeg har en kollega der har kørt Ford siden1960

Og kører Mondeo og har haft flere af dem,

han har også Campingvogn

Og han synes ikke andre biler er noget særligt.

Dette indlæg blev 17-06-2017 22:18 redigeret af dets forfatter.

Esben Tronstrøm

Esben Tronstrøm
bruger siden
15-02-2017

18-06-2017 kl. 00:25

Nu er det jo bare hvad jeg mener og har hørt jeg giver videre

men valgte at slå det op du sagde og det dukker ikke de helt vilde problemer op mest enkelt stående problemer
det de fleste nævner er bremseskiverne skal skiftes oftere ind på andre men det var vidst på den gamle model og jeg vil mene at det er ingenting i forhold til de kæde og dsg problemer vag havde eller de elektroniske problemer psa har haft

så ja jeg mener det er en helt fin bil men ville nu også tage et kig på Opel insignia hvis jeg stod i den situation som den person der oprettede dette opslag