> Søg
Lige nu  78.936  annoncer

Din profil

Du er ikke logget ind

Tuning, tilbehør mv.

Gå til side 
1 af 183 Næste >

Emne Svar Seneste indlæg

1 af 183 Næste >
Gå til side 

Sælg din bil

Opret en annonce eller en auktion på BilBasen. Der er 500.000 potentielle købere hver måned.

Søg i forum

Søg udfra: 

Indlæg - Ford Mondeo - lasteridser på bagkofanger

> Opret forumagent   
26/2-10 kl. 09:58 af Teddy Nielsen (4 Indlæg)

Hej,

Jeg har en sort Ford Mondeo stationcar fra 2009, som desværre har fået nogle dybe "lasteridser" på øverste del af kofanger under bagklap.

Ford kan kun tilbyde en komplet omlakering af kofanger til ca. kr. 3.000 eller en gennemsigtig folie, som ikke skjuler ridserne. Ridserne kan desværre ikke poleres.

Er der andre alternativer, f.eks. en sort folie, som passer?

P.S. lakering i Tyskland er en mulighed, men kan ikke få bilen med hjem sammen dag.

Svar - Ford Mondeo - lasteridser på bagkofanger

26/2-10 kl. 10:48 af Claus Bjerre (80 Indlæg)

Altså, det er jo en skam at lave sådan nogen men når du nu har lavet dem og vil slippe for en omlakering, ja så kan du jo plette det med en lakstift, men det er svært at gøre usynligt... Det med en folie synes jeg ikke må være optimalt... Man kan godt anskaffe sig en sort slidstærk folie som bl.a. bruges på indstigningstrin og lign... Vil skyde på forskellige autoudstyrsbutikker har det, men jeg tror bare det samler mere skidt og møj til sig...

Jeg synes du skal få den lakeret og så lade være med at lave flere af dem, det må være muligt...

> Anmeld indlæg   

26/2-10 kl. 11:19 af Jørgen Nielsen (562 Indlæg)

prøv med lakforsejling men er de dybe er det svært også er den jo sort men det er ærgeligt.

> Anmeld indlæg   

27/2-10 kl. 08:15 af Mads-Peter Galtt (1 Indlæg)

Det samme skete for mig, jeg har den tidligere model (2001-2009), så jeg gik ned til Ford og købte en skinne, der fint dækker og ridserne og i fremtiden forhindrer flere af slagsen!

> Anmeld indlæg   

27/2-10 kl. 08:51 af Per Guldborg Nielsen (17 Indlæg)

Læg en sort folie på i stedet for en klar

> Anmeld indlæg   

6/3-10 kl. 20:16 af Klaus Bøjen Hansen (352 Indlæg)

Synes alt andet end at male den ville være synd på sådan en ny bil... Alternativt kan du jo spørge andre firma'er end lige ford mht maling.. Husk alle skal tjene og hvis du kan springe mellemleddet ford over, så er det nok lidt billigere... Pierre.dk eller lokale automalere, kan klare den opgave...

> Anmeld indlæg