> Søg
Lige nu  78.936  annoncer

Din profil

Du er ikke logget ind

Hjælp til bilvalg

Gå til side 
1 af 558 Næste >

Emne Svar Seneste indlæg

1 af 558 Næste >
Gå til side 

Sælg din bil

Opret en annonce eller en auktion på BilBasen. Der er 500.000 potentielle købere hver måned.

Søg i forum

> RSS nyeste indlæg i "Generelt"

Søg udfra: 

Indlæg - Familiebil til 2 voksne og et barn

> Opret forumagent   
10/3-10 kl. 14:24 af Casper Chapelle (2 Indlæg)

Jeg leder efter en rummelig og økonomisk familiebil.
Har indtil videre primært set på Skoda Fabia st. da jeg har hørt at den har gjort det godt i diverse tests og at de er inden for vores prisramme der hedder i omegnen af 50.000 kr.

Jeg skal bruge bilen til arbejde hver dag, har ca. 35km hver vej og derudover påtænker vi at køre på ferie i den i Sydeuropa hver sommer + skiferie hvert andet år.

Vi er pt. tre i vores familie, men der må meget gerne være plads til endnu en autostol (og en barnevogn) i bilen.
Da jeg ikke har den fjerneste anelse om biler skriver jeg herinde, og derfor må det meget gerne være en bil man ikke selv skal lave for meget på ;-)

Er der nogen der har nogle bud på hvilke biler jeg bør lede efter - og hvad der bedst kan svare sig til vores brug af bilen?

Skriv endelig hvis jeg ikke har oplyst nok.

Mvh. Casper

Svar - Familiebil til 2 voksne og et barn

11/3-10 kl. 17:00 af Jacob Skjærris Medlem af Bilbasen Bilpanel. Testet og rekrutteret af BilBasen. En ægte 'bilnørd' med viden ud over det sædvanlige :-) (360 Indlæg)

Hej Casper,

I skal køre omkring 25-30.000 km årligt, så bilen skal ikke have kørt for mange km i forvejen.

Fabia er en OK bil. Kvaliteten er som hos VW - dvs. god mht rustbeskyttelse og middel mht teknik, og med nogle af de samme fejl. På moderne biler kan man som regel kun lave noget på bilen, hvis man er mekaniker.

En bil som en Opel Astra med 5 døre er også værd at overveje.

Personligt ville jeg ikke være for fast fokuseret på at overholde budgettet på 50.000, da den kan give en dyr løsning på sigt.....faktisk ville jeg med jeres behov købe og finansiere en helt ny bil (eller privatlease en Clio St.car).

Mvh Jacob S

> Anmeld indlæg   

Kommentar: Hej Jacob.
11/3-10 kl. 18:53 af Casper Chapelle

Hvis man så skal ud og købe en ny bil, hvad vil så være at foretrække?
Og skal det være en diesel eller en benzin?
Mvh. Casper