Hjælp til bilvalg
|
Gå til side
|
|
|
1 af 558
Næste >
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 af 558
Næste >
|
|
Gå til side
|
|
|
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
10/3-10 kl. 21:05 af Lars 1
|
(229 Indlæg)
|
|
|
|
|
med plads til 4-5 personer, tror jeg opgaven bliver for stor til Ford Ka -
i den prisklasse, vil jeg nok gå efter en Peugeot 206 eller lign.,
de er billige i dele og nem at rep.
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
10/3-10 kl. 21:25 af Lars Güldner
|
(3 Indlæg)
|
|
|
|
|
ja det kan godt være, men hvad er din mening om Citroen C1, Toyota Aygo eller andre.
Kan man ikke sidde 4 eller 5 i en KA, hvis det kun er en kortere tur?
Mvh
Lars
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
10/3-10 kl. 21:44 af Lars Güldner
|
(3 Indlæg)
|
|
|
|
|
Det var ikke de lange kommentarer til de mærker.
Det jeg tror jeg er ude efter, er en kommentar omkring en mindre bil a la C1 der kun er 1-2 år gammel kontra en 206 der så er ca 4 år gammel.
Jeg ved at C1 måske ikke har plads til 5 personer, men hvis vi kan leve med det, er den jo billigere i vægtafgift og forsikring.
Har du nogen erfaring med holdbarheden af C1?
Mvh
Lars
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
11/3-10 kl. 08:35 af S. H.
|
(1775 Indlæg)
|
|
|
|
|
Hvad med at købe en helt ny Chevrolet Spark.
86.000 kr, så er den din.
Du får fuld sikkerhed med bl.a. ESP, og så er der ok siddepladser til 5, selvom pladsen selvfølgelig bliver lidt trang med tre på bagsædet.
Husk også billig forsikring, lav ejerafgift og garanti, som hurtigt kan gøre dette til et meget billigere ejerskab end en ældre bil til samme pris.
http://www.chevrolet.dk/spark/spark -index...
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
11/3-10 kl. 08:51 af mads Andersen
|
(1115 Indlæg)
|
|
|
|
|
|
Snup du en Spark, der får du sikkert mest for pengene?, uanset hvor meget en brugt bil koster, så vil der komme udgifter på den, det gør der ikke med en ny, kun service.
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
11/3-10 kl. 08:59 af Jan Nielsen
|
(503 Indlæg)
|
|
|
|
|
Holdbarheden af C1/Aygo/107 er jo i sagens natur svær at udtale sig om da bilen er forholdsvis ny. Modsat P207 m.fl.
Synes du skal prøve en tur i C1 og nogle af de lidt større, f.eks P207, Polo m.fl. Der kan godt være 3 på bagsædet i en C1 men de skal ikke være store så du må vurdere hvor vigtigt det krav er for dig. Og som nævnt får femte mand ikke nogen sele!. Biler skal opleves, så kommer konklusionen som regel umiddelbart.
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
11/3-10 kl. 09:37 af S. H.
|
(1775 Indlæg)
|
|
|
|
|
Aygo, C1 og 107, hvor der kun er seler til 4 af de 5 personer, bør straks udelukkes.
Ikke mindst da man for stort set samme pris kan få en Suzuki Splash / Opel Agila, som på alle mulige måder er meget mere bil end de nævnte trillinger.
|
| |
|
|
Svar - Bil nr 2
|
|
11/3-10 kl. 09:39 af Jørgen Nielsen
|
(562 Indlæg)
|
|
|
|
|
|
en corolla er en meget stærk bil den holder til at blive brugt men sørg for rustbehandling
|
| |
|
|
|
|