> Søg
Lige nu  78.936  annoncer

Din profil

Du er ikke logget ind

Generelt

Gå til side 
1 af 929 Næste >

Emne Svar Seneste indlæg

1 af 929 Næste >
Gå til side 

Sælg din bil

Opret en annonce eller en auktion på BilBasen. Der er 500.000 potentielle købere hver måned.

Søg i forum

> RSS nyeste indlæg i "Generelt"

Søg udfra: 

Indlæg - ADVARSEL mod Globus-koncernen.

> Opret forumagent   
1/3-10 kl. 04:10 af Kenneth Bendixen (2 Indlæg)

Besked fra BilBasen: Dette indlæg er slettet efter anmodning fra brugeren der har startet indlægget.

Venlig hilsen
Klaus

BilBasen

Sidst rettet: 24/3-10 (af administrator)

Svar - ADVARSEL mod Globus-koncernen.

1/3-10 kl. 11:12 af kim jensen (81 Indlæg)

er kommet derind

Sidst rettet: 1/3-10

> Anmeld indlæg   

1/3-10 kl. 11:12 af John Martin (177 Indlæg)

Hvad skulle folk som dig gøre uden internettet?

> Anmeld indlæg   

Kommentar: Ikke helt sikker på hvad du mener???
1/3-10 kl. 19:01 af Kenneth Bendixen

Een ting er ihvertfald sikkert: havde internettet ikke været her, havde jeg nok aldrig købt en båd hos Globus Marine. Jeg fandt dem nemlig på nettet, hvor de eksponerede sig som seriøs forhandler.

2/3-10 kl. 08:08 af john nielsen (243 Indlæg)

Thomsen biler (Globus) har tidligere været i b.l.a. Motor-bladet vedr. forskellige ting.

Sidst rettet: 2/3-10

> Anmeld indlæg   

Indlægget er slettet

Oprindeligt indlæg: 10/3-10 kl. 21:44 af Casper Nielsen

Besked fra BilBasen: Indlægget har ikke overholdt vores retningslinjer og er derfor blevet slettet. Vi opfordrer alle til at benytte sig af en sober og saglig tone.
Se desuden vores vilkår for brug af forummet.

10/3-10 kl. 22:28 af T Nielsen (306 Indlæg)

Ja man skal kende juraen. Man skal holde sin sti ren og køre efter bogen hvis man er utilfreds med noget, eks en bil eller båd handel. Man opnår intet ved at skrive om dem her. hvis de finder ud af det , er det naturligt at de muligvis vil sagsøge en for injurier.

Men hvad er problemet ??

> Anmeld indlæg   

Svar - Injurier?

11/3-10 kl. 20:25 af Lars Laursen (283 Indlæg)

Det ville klæde Bilbasen at forholde sig mere konkret til indholdet i en tråd, fremfor blot at slette en sådan med henvisning til at den "ikke overholder vores retningslinier". Man kunne måske lige så godt skrive at "den indeholder kritiske røster om en af vores kunder, og de betaler os jo så dem er vi i lommen på".

Der findes faktisk et begreb - kære Bilbasen - der hedder ytringsfrihed, og som privatpersoner går grænsen temmeligt langt for denne. Efter bedste vurdering er der jo intet i denne tråd, som nærmer sig noget der kan kaldes injurier - det skulle da lige være de (påståede) trusler fra Globus Biler.

Hvis ikke jeg husker helt galt, så har der været mindst én anden tråd herinde omhandlende samme forhandler, og den blev slettet da det hele blev for hedt for Bilbasen. Det skal vel ikke tolkes sådan, at Bilbasen ønsker at underminere ytringsfriheden og ofre den på økonomiens hellige alter?

> Anmeld indlæg   

Kommentar: Slettet indlæg
11/3-10 kl. 21:14 af Lars Dannemann

Jeg tror indlægget blev slettet, da det stort set kun handlede om hvordan vedkomne der startede dette indlæg skulle slæbes efter en Harley, og andet ævl der ikke bidragede synderligt til diskussionen. Personligt synes jeg det er helt ok at det blev fjernet. Trusler hører ikke til i dette forum...

Kommentar: Tag nu lige og fald lidt ned
11/3-10 kl. 22:16 af Jan Nielsen

Indlægget var en personlig hetz mod en anden skribent, og som Bilbasens retningslinjer (som langt om længe er blevet synlige) pointerer, tolereres dette ikke.

Og hurra for det!

Sidst rettet: 11/3-10

Kommentar: Sprogbrug
12/3-10 kl. 08:27 af Klaus Dreyer Medlem af Bilbasen Bilpanel. Testet og rekrutteret af BilBasen. En ægte 'bilnørd' med viden ud over det sædvanlige :-)

Hej!
Hvad man skriver i dette forum er valgfrit - så længe man overholde vores retningslinjer, landets love og at det man skriver er relevant. Det er frihed under ansvar. Det sker, at enkelte personer bevæger sig derud, hvor der er risiko for at der er injurier i luften. I sådanne tilfælde tager vi affære og advarer typisk personen om dette.
I det pågældende tilfælde er det ganske enkelt grimt sprogbrug, der er skyld i, at indlægget er blevet slettet. Den slags hører ikke hjemme i dette forum.

Venlig hilsen
Klaus

BilBasen

Kommentar: Forkert antagelse...
12/3-10 kl. 08:38 af Kim .

Lars Laursen
Dit indlæg er stærkt misvisende og direkte forkert.
Det var undertegnede der tippede bilbasen om indholdet i indlægget.
Jeg tolker dit indlæg som at du mistænker bilbasen for at beskytte Globus Biler - intet kunne være mere forkert. Det indlæg der nu er fjernet var en direkte trussel til trådstarter om "at skulle give sig til kende" og "skulle mødes og have tingene forklaret".
Tror desværre du fejlagtigt sammenkæder den tidligere "Globus biler" tråd med det ny slettede indlæg.

Sidst rettet: 12/3-10

Kommentar: @Kim mfl
12/3-10 kl. 20:25 af Lars Laursen

Jeg skal erkende at jeg ikke kan huske indlægget præcist, men det er helt korrekt at jeg husker en tråd, hvis fjernelse havde til formål at beskytte Globus biler mod en vis reklamationsstorm af dårlige oplevelser. Jeg kan ikke erindre at der skulle være direkte trusler involveret, for det er i sagens natur ikke OK. Måske jeg bare forveksler det med en anden tråd og en anden forhandler.