Vis også
CVR / Engros
Sælges for kunde
Uden afgift
Leasing
Se alle søgeparametre

Brugte Triumph TR6 til salg

Læs anmeldelser fra
6 Triumph TR6-ejere
3,5
Dato
Mærke og model
Afstand (km)
Kilometer
Årgang
Pris (kr)
Triumph TR6 0 Carbiolet 2d
En Ejers Vogn Med Speedometer Garanti På 76.000 Miles. Fremtræder I Perfekt Stand, Alt Er Originalt Og Rustfrit. Bilen Har Ikke Haft Skader Og Der Har Aldrig Været Svejst I Bilen. Den Engelske Sportsvogn For Den Kræsne, Www.Qualityclassics.Dk For Flere Billeder Og Detaljer... Vigtigt - Der Skal Aftales Tid For Fremvisning - Lars Madsen Tlf 20128048, Her Er Tale Om En Liebhaverbil. Hvilket Betyder Længere Lagertid Og Stilstand End Som Ordinære Biler Har. Uden Forudgående Aftale Om Fremvisning Kan Vi Ikke Garantere Betjening Der Vil Retfærdiggøre Det Rette Indtryk Af Bilen.,
Triumph TR6 0 Carbiolet 2d Triumph TR6 0 Carbiolet 2d Triumph TR6 0 Carbiolet 2d Triumph TR6 0 Carbiolet 2d Triumph TR6 0 Carbiolet 2d
-
-
0
1974
Kr. 169.900
Syd- og Sønderjylland
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
88000 Miles, 15" Originale Alufælge, Manuelt Gear, Ikke-Ryger, Tidligere Ejer Har Haft Bilen I 23 År, Kaleche I Fin Stand, Tonneau Og Hood Stowage Cover Følger Med Til Bilen, Bilens Originale Owners Manuel Medfølger, Skal Prøves Og Høres - Der Kommer En Formidabel Lyd Fra Den 6 Cylinderet Række Motor, Sælges For Kunde, Kommissionssalg - Uden Garanti
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
-
-
88.000
1974
Kr. 129.900
Østjylland
Engros/CVR Sælges for kunde
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Triumph TR6 PI, 2,5 Cabriolet, 2-dørs, 1975, km 73000, rød, nysynet, Benzin Triumph TR 6 2,5 PI 150 HK (fuel injection) El overdrive i 3 & 4 gear Hurtig veteran bil. Triumph TR 6 i meget fin stand. Intet rust. Nye Classic dæk ny brændstofpumpe. Nye dysser Alt virker som det skal. Har en fantastisk lyd fra den store 6 cylinderet række motor. Kaleche fin stand (mohair) der medfølger også et stk tonneau som ses på billede. Evt bytte med Porsche 928
-
-
73.000
1975
Kr. 178.000
Syd- og Sønderjylland
Privat
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Triumph TR6, 2,5 Cabriolet, 2-dørs, 1969, km 59000, mørkeblå, Benzin, Bilen er meget velholdt, ny gearkasse m/ overdrive, ny koblings- og slavecylinder, og nye sports lydpotter
-
-
59.000
1969
Kr. 160.000
Syd- og Sønderjylland
Privat
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
15"Originale Alufælge, Kaleche,, Originalt. Trærat, Træinstrumentpanel. Originale Fejlfrie Krom Kofangere. Veteranbil I Perfekt Stand Ude Og Inde. Speedometer Står På 4.000 Km. Formentlig 104.000 Km.
-
-
4.000
1971
Kr. 149.900
Syd- og Vestsjælland
Forhandler
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Overdrive. Nylakeret Sapphire blue. Ingen rust. Næste syn 2019. Totalrestaureret i 2011/12. Ny kaleche, lædersæder, dæk, bremser, kobling, køler m.m.
-
-
0
1971
Kr. 175.000
Østjylland
Privat
Triumph TR6 2,5 Cabriolet 2d
Importeret Fra USA I 2008, Kalechen Er Som Ny! Bilen Står I Original Lak.
-
-
116.000
1974
Kr. 159.159
Syd- og Sønderjylland
Forhandler
Vi fandt også andre Triumph i hele landet. Se alle 10 Triumph i hele landet
Triumph TR3A 2,0 Roadster 2d
Total Restaureret, Top Stand, Chrom Trådhjul, Tandstangsstyring, Dokumentation For Renovering, Dett Bliver Næppe Flottere, Ring For Info
-
-
60.000
1960
Ring
Østjylland
Forhandler
Triumph Dolomite 1,8 1850 4d
Triumph Dolomite, 1,8 1850, 4-dørs, 1974, hvid, Benzin, Bilen har stået i opvarmet hal siden 2003, sælges grundet manglende plads. De ekstra dele jeg har til bil følger. Bud modtages
-
-
0
1974
Kr. 30.000
Fyn
Privat
Triumph 1800 1,8 Roadster 2d
I 1944 Købte Den Daværende Chef For Standard Motor Company, Sir John Black Et Konkursramt Triumph Og Resterne Af Deres Fabrik Som Luftwaffe Havde Forvandlet Til En Dynge Murbrokker. Året Efter I Sommeren 1945 Havde Man Allerede Prototypen Til Den Meget Karakteristiske Triumph Roadster I Test På De Engelske Veje. Roadsteren Dannede Bindeleddet Mellem Triumphs Ganske Succesrige Førkrigssportsvogne Som Gloria Og Dolomite Og Efterkrigstidens TR-Serie. Roadsteren Lignede Med Sine Store Forlygter, Det Høje Opretstående Kølergitter Og De Store Svungne Skærme En Typisk Førkrigsbil. Motoren Var En 1776 Cc Standard Motor Og Gearkassen 4-Trins Med Synkronisering Af De 3 Højeste Gear. Interiøret Var Ganske Luksuriøst Med Brug Af Rigeligt Træ Og Uldtæpper. Bilens Noget Svulstige Bagende Gav Plads Til En Af De Mere Kuriøse Og Praktiske Detaljer, Nemlig Svigermorbagsædet Komplet Med Eget Opklappeligt Vindspejl. Med Kun I Alt 2.501 Producerede 1800 Roadstere I De 3 År Bilen Var I Produktion, Er Der Tale Om En Ganske Sjælden Triumph. Kendt Blandt Et Lidt Større Publikum Blev Bilen Først Da John Nettles I Rollen Som Bergerac I TV Serien Af Samme Navn Om Detektiven På Kanaløen Jersey Kørte Triumph Roadster. Den Tidlige 1946 Årgang Her Har Haft Et Par Danske Ejere Efter Den Kom Fra Sverige, Hvor Den Angiveligt Er Blevet Restaureret For År Tilbage. Standen Er Stadig Fin Og Bilen Velfungerende. Triumph's Roadster Har En Mindre, Men Trofast Skare Af Tilhængere Der Værdsætter Bilens Sjældenhed Og Ikke Mindst Dens Finurlige Design.
-
-
0
1947
Kr. 285.000
København
Forhandler
Gem denne søgning og få besked, når der kommer nye og nedsatte biler, der matcher din søgning
Gem søgning
Annoncer fra google