Nulstil
Køb
Personbil
Renault
Clio IV
Syd- og Sønderjylland
Ukendt
Viser: 2 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Renault Clio IV

1,5 dCi 90 Limited 5d

84.900 kr.

  • 4/2016
  • 87.000 km
  • 31,3 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
4/2016
87.000 km
31,3 km/l
16" alufælge, airc., fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, startspærre, regnsensor, sædevarme, højdejust. førersæde, el-ruder, el-spejle, cd/radio, navigation, multifunktionsrat, kopholder, stofindtræk, læderrat, isofix, led kørelys, fuld led forlygter, tågelygter, 6 airbags, abs, splitbagsæde, esp, servo, tonede ruder, lev. nysynet Ved køb af bil ydes der 6 måneders garanti, samt 2 års reklamationsret, når du køber en brugt bil hos os. Kontakt Hoptrup Autoværksted i dag. Vi tager også gerne din brugte bil i bytte.
Haderslev, Syd- og Sønderjylland
Forhandlerlogo

Renault Clio IV

1,5 dCi 75 Sport Tourer 5d

46.900 kr.

  • 5/2014
  • 248.000 km
  • 27,8 km/l
  • Manuelt gear
  • Diesel
5/2014
248.000 km
27,8 km/l
airc., navigation, abs, el-ruder, sædevarme, esp, servo, højdejust. førersæde, led kørelys, parkeringssensor (bag), kørecomputer, dab radio, usb tilslutning, aux tilslutning, tågelygter, ikke ryger, 16" alufælge, 8 airbags, fartpilot
Haderslev, Syd- og Sønderjylland
Side 1 af 1

Renault

Renault Clio IV blev sendt på gaden i 2012, og siden da har de danske forhandlere ikke kunnet få armene ned. For første gang er Renault med helt oppe i toppen af slagslisterne, der ellers er domineret af mikrobiler som VW Up!, Toyota Aygo, Kia Picanto og Peugeot 107, som alle er væsentligt mindre end den nye Renault Clio. Årsagen til den store Clio-invasion i Danmark - og resten af Europa - skal blandt andet findes på prisskiltet. Den frække franskmand er nemlig ikke meget dyrere end de populære mikrobiler, hvilket betyder, at du får væsentligt mere bil for pengene ved at købe en brugt Renault Clio IV frem for en ny mikrobil. Samtidig satte Renault trumf på Clio-kortet med en lige så fængende stationcar-version, som i nypris blot koster nogle få tusinde kroner mere end hatchback-versionen. Og selvom der ikke er plads til både en barnevogn, en cykel og et Ikea-skab på én gang, så formår den lille Clio at skabe plads til både fører, passagerer og bagage i en grad, som gør det svært at argumentere imod at vælge en mindre bil til næsten samme pris. Udvalget af brugte modeller er endnu meget begrænset, hvilket gør priserne på en brugt Renault Clio IV relativt høj. Men den rummelige kabine og de fornuftige køreegenskaber betyder, at en Clio vil holde prisen ganske pænt. Over en fireårig periode med et gennemsnitligt kørselsbehov vil bilen miste ca. 50 pct. i værdi, hvilket takket være den lave nypris på bilen kommer til at betyde et meget begrænset værditab pr. kørt kilometer. Motorprogrammet består af tre benzinmotorer med henholdsvis 75, 90 og 105 hk, mens du kan vælge mellem tre dieselmotorer med enten 75, 90 eller 93 hk. Passer dit kørselsbehov til en dieselbil kan du med fordel overveje den effektive 90-hestes dieselmotor med et forbrug på op mod 33 km/l.

Udstyr

På udstyrssiden har Renault Clio IV et ganske pænt standardniveau med blandt andet elektrisk servostyring, der kan justeres, multijusterbart rat, kørecomputer, gearskifteindikator, komfortblink og elruder som en del af Authentique-pakken. Vælger du i stedet Expression-pakken får du også indfarvede sidespejle, tågelygter, aircindition og 7" touch-skærm, mens du i Dynamique også får håndfri betjening, regnsensor, automatisk klimaanlæg og automatisk tænding af lygter med i prisen.

Konkurrenter

De primære konkurrenter til Renault Clio IV er modeller som VW Polo, Ford Fiesta, Opel Astra og Citroën DS3.