Nulstil
Køb
Personbil
Nissan
Qashqai+2
Østjylland
Ukendt
Viser: 1 biler til salg
Sortér:

Nissan Qashqai+2

2,0 dCi Tekna aut. 4WD 5d

129.900 kr.

  • 8/2011
  • 175.000 km
  • 14,1 km/l
  • Automatisk gear
  • Diesel
8/2011
175.000 km
14,1 km/l
aut.gear/tiptronic 7 pers., alu., 2 zone klima, køl i handskerum, fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, startspærre, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæde, 4x el-ruder, el-spejle, nøglefri betjening, cd/radio, navigation, glastag, multifunktionsrat, isofix, bagagerumsdækken, læderindtræk, lygtevasker, tågelygter, airbag, abs, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, ikke ryger, service ok, aftag. træk, diesel partikel filter, bakkamera, nysynet MULIGHED FOR FINANSERING MED OG UDEN UDBETALING
Silkeborg, Østjylland
Side 1 af 1

Nissan

Nissan Qashqai fik debut i Danmark i 2006, hvor den med det samme lagde sig klart i spidsen af sin klasse. Succesen skyldtes blandt andet en meget vellykket crashtest hos EuroNCAP, hvor man til slut konstaterede, at der ikke var én eneste fejl på Qashqai, og derfor blev den japanske SUV hædret med maksimale 37 point og en foreløbig titel som den mest sikre bil, der på daværende tidspunkt var testet hos EuroNCAP. I oktober 2008 introduceredes en forlænget version kaldet Qashqai+2 på grund af en tredje sæderække med to ekstra sæder, som kan foldes ned i gulvet. Med 4,53 m er den 21 cm længere end den fempersoners Qashqai, og også akselafstanden er blevet forlænget med 13 cm, mens højden er vokset med 4 cm. Udefra kan Qashqai 2 kendes på tagrælingen, større tredje sideruder og en ændret taglinje såvel som en ny kølergrill og en større bagrude. I kabinen kan anden sæderække klappes frem i tre dele og kan lænes bagud i ni forskellige positioner, hvilket gør det let at justere forholdet mellem passagerer og bagage efter behov. Bagagerummet rummer med sænket tredje sæderække 500 liter og er dermed 90 liter større end den normale Qashqai. Den lille 1,5-liters dieselmotor, der er den mest udbredte variant i Danmark, er stærk og sparsommelig, og rent faktisk føles den lille Renault-motor væsentlig mere kraftfuld end tallene på papiret lover. Samtidig klarer den store SUV imponerende 16-18 km/l i praksis ved normal kørsel, hvilket er meget fornemt for en bil af den størrelse. Dette er også med til at holde priserne på brugte Nissan Qashqai oppe i et relativt højt niveau i forhold til de konkurrenter, der kører væsentligt mindre på literen. Overvejer du at købe en brugt Nissan Qashqai +2 som pendlerbil, bør du kigge efter modeller efter 2010, hvor modellen fik et facelift, der blandt andet indebar en opdateret designlinje - men allervigtigst også en mere moderne og støjsvag kabine.

Udstyr

Udstyrsvarianterne er de samme som i den normale Qashqai. Det vil sige, at du selv i laveste udstyrsniveau - Visia - får masser af udstyr: Elruder, fartpilot, multijusterbart rat og højdejusterbart førersæde, armlæn og kopholdere, kørecomputer, sædevarme, panoramatag, ratbetjening af radio/CD med AUX-indgang og håndfri tilslutning af mobiltelefon via bluetooth. I højere udstyrsniveau får du ikke meget mere for pengene - men her er det eksempelvis muligt at få læderindtræk og klimaanlæg.

Konkurrenter

De primære konkurrenter til Nissan Qashqai+2 er eksempelvis Hyundai Santa Fe, Ford Kuga, VW Tiguan og Audi Q3.